Rikky - ITR #1649 Update p.41 Climatic Control
baRt wrote:hahahaha, goed bezig qua tekenen... WAT ga je tekenen?
en die teddybeer, sja, kweenie wat ik daarvan moet denken
zo een?
[img]foto
Ik werk bij Inther, is an international systems integrator, implementing state-of-the-art automation technology for warehouses. Our expertise covers all aspects of the management, movement, storage and distribution of goods. Reliability and flexibility are typical trademarks of INTHER. Our clients consistently realize high operational cost reductions while improving throughput, productivity, utilization, customer service and quality. Rapid implementation and a proven high ROI are trademarks of INTHER. Our software specializes for Warehouse Control Systems (Inther LC) enabling:
•Voice Recognition
•Pick To Light and Sort By Light
•RF scanning
•RFID integration
•Mechanized Material flow control
beetje een idee van wat wij doen, ik teken dus magazijnen in 2D maar ook in 3D ik kijk of het kan en wat de beste oplossingen zijn.
Verder teken ik geregeld ook andere dingen zoals huizen vertandingen enzovoort.
Haha geen Pedobeer :lol: ik zal in de pauze wel een fototje maken :lol:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
baRt wrote:doe ff de kentekens photshoppen als je wilt
en die teddybeer, die moet op je voorstoel...
Die teddybeer is te breed raak ik steeds met schakelen en lijkt het net of hij een hand op me been wil leggen

Persoonlijk maakt mij dat nooit veel uit maar ik ze voor jou even gepaint :wink:
Dimer wrote:Valt toch best mee het stof op de NSX :lol:
Opzich :lol:
haha zeker waar... Maar hij was van me neefje van 2..... Nee ik heb hem niet gejat :lol: maar me zus wilde hem niet in huis hebben
jij komt zaterdag dan om 11?
edit: aangezien ik super ben in fotoshop heb ik je kentekenplaten gefotoshopt 8)

edit: aangezien ik super ben in fotoshop heb ik je kentekenplaten gefotoshopt 8)
oké tof dan zorg ik dat we in de garage terecht kunnen (wel niet zo groot als die van MaartenbaRt wrote:ja is wel mijn plan ja... ff de brulpijp mooi maken, dan kan ie er ook onder...
maar uhm: welk kenteken heb je bedacht? van welke lada komt die? :lol:

-