hallo
heb sind een paar maanden een schroefset van kw onder mijn itr en heb hem dus voor als achter evenveel verlaagd maar nu blijft mijn einddemper rammelen op mijn brug.beb het haakje waar het rubber aan vast zit al iets verbogen maar dat kan maar minimaal.heb al van alles geprobeerd maar weet nie wat ik moe doen.heb hier het forum al afgepluist voor info maar kon niks vinden.iemand een idd?heb invidia uitlaat systeem...
rammelende uitlaat
Re: rammelende uitlaat
drè-integra wrote:hallo
heb sind een paar maanden een schroefset van kw onder mijn itr en heb hem dus voor als achter evenveel verlaagd maar nu blijft mijn einddemper rammelen op mijn brug.beb het haakje waar het rubber aan vast zit al iets verbogen maar dat kan maar minimaal.heb al van alles geprobeerd maar weet nie wat ik moe doen.heb hier het forum al afgepluist voor info maar kon niks vinden.iemand een idd?heb invidia uitlaat systeem...
Wel bekent bij CRX de laatste flens zit daar verkeerd (rammelt tegen de stabilisatie stang aan).
Kun je foto posten van de Invidia onder je ITR wil wel weten hoe dat eruit ziet ben namelijk aan het kijken voor een andere uitlaat :roll: en filmpje van het geluid en ik bekroon je tot held!
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
-
rammelende uitlaat
heb geen filmpje en ook geen foto er van.maar hij rammel juist op de veerpootbrug.
-
rammelende uitlaat
en het geluid betreft is super!als hij stationer sta te draaien is het net een sup geluid.heb ook een spruitstuk van megan en zonder cat.zal een kijken of ik een filmpje kan maken.
Rikky wrote:drè-integra wrote:hallo
Wel bekent bij CRX de laatste flens zit daar verkeerd (rammelt tegen de stabilisatie stang aan).
Kun je foto posten van de Invidia onder je ITR wil wel weten hoe dat eruit ziet ben namelijk aan het kijken voor een andere uitlaat :roll: en filmpje van het geluid en ik bekroon je tot held!
Interesse in een Apexi N1? :razz:
hmm jammer, ja dat durf ik zo niet te zeggen. Mischien hitteband er omheen...drè-integra wrote:heb geen filmpje en ook geen foto er van.maar hij rammel juist op de veerpootbrug.
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
-
-
-