Onze excuses voor het lange wachten op de nieuwe platen.
Na onze bestuursvergadering van 28 februari, zullen wij direct overgaan tot het bestellen van de nieuwe houders.
Voordat we overgaan tot bestelling rest ons nog enkele vragen, zoals
kiezen we een 'normale' plaat, bedrukt met tekst of juist een luxe uitvoering, waarbij de letters zijn opgelegd?
En welke kleurstelling volstaat op de plaat?
Let wel, bij de luxe plaat is slechts 1 kleur mogelijk, nl. wit of zilver/chroom. De keuze voor een rode R valt hier dus af.
Daarnaast hoor ik graag jullie meningen en wil ik weten hoe jullie over het logo van Honda links en rechts op de plaat denken?
Misschien zij jullie voorstander van enkel een simpele tekst, ipv. deze
mogelijkheden, bv. Type-R club Benelux OF www.type-R.nl
Graag hoor ik jullie voorkeuren aan de hand van bovenstaande poll en evt. andere reacties.
De poll sluit 27 februari, zodat 28 februari alles geregeld kan worden.
Hierna zullen we zo snel mogelijk de platen verdelen onder alle leden.
Bij deze alvast dankjewel.
(Omdat enkele leden een ander formaat kentekenplaat voeren, is het mogelijk om hiervoor een andere oplossing te zoeken. Waarschijnlijk zullen deze platen worden voorzien van een sticker. Mocht je hier interesse in hebben stuur dan even een PB of mail naar [email="info@type-r.nl"]info@type-r.nl[/email] met je gegevens en de soort platen die je voert.)
Ps. Zodra alle leden toegang hebben tot het ledengedeelte van het forum wordt dit topic verplaatst.
Opdruk 1

Opdruk 2

Opdruk 3

Opdruk 4

Basicplaat:

Luxe plaat: