Ken dit filmpje al langer.
Zoals gezegd is een natuurlijker schrik reactie van je gas af gaan wat je dus juist niet moet doen.
Als je hem op 3 sec stil zet zie je dat de bestuurder té ver (en waarschijnlijk hard) tegen stuurt waardoor hij dus inderdaad naar de andere kant klapt en wanneer je er niet als de kippen bij bent gebeurt er dit. Zet hem ook maar eens stil op 4 seconde. Daar zie je dat er ook niet tegen gestuurd wordt. Gewoon helemaal niet.
Hier kan je zien hoe de voorwielen moeten staan met de zijkant van de weg om de auto recht te houden. Dit was, zoals ik denk te zien op 3 seconde van dat Nürburgring filmpje, zeker niet het geval.. Met minder tegen sturen glijdt hij wel langer, maar dat is niet erg. Gas erop en recht trekken :-).
Het is in principe zelfs nog zo dat je beter de auto rond kunt laten gaan dan fout te corrigeren! Als je hem laat tollen gooit hij zijn kont weg je draait een rondje en remt gewoon af.
Degene die met de Type-R circuit dag in Zolder 2007 erbij waren zagen op een gegeven moment tijdens het opkomen van het circuit vanaf de pitbox, mij overdwars van het rechte stuk de eerste bocht in duiken :lol:. Tegensturen was een optie maar de ruimte was er simpelweg niet dus dan kan je hem beter laten draaien, wat ik toen ook heb gedaan. Je loopt een deuk op in je ego maar de auto blijft dat bespaard :wink:.
EP3 niet onder controle op de Nurburgring
- Knite Force