De hele winter nog geen meter gereden! ja, gelijk bij mn ouders geparkeerd vlak voor de vorst, meer niet.
Die pekel aanval bespaar ik hem liever. Daar is een ITR niet voor gemaakt!
iVTEC-fab wrote:Ik ga dus Winterbanden bestellen + een extra set nieuwe velgen. onder een FN2 past dus alleen maar 18" velgen.
En, wat is het geworden? Zojuist onder m'n Civic gemonteerd, 225/45/17 Dunlop Winter Sport 3D XL 94V met Civic Type-S velgen. Past en rijdt perfect :clap
Gaskleppie wrote:Die pekel aanval bespaar ik hem liever. Daar is een ITR niet voor gemaakt!
Helemaal mee eens.
Inmiddels heb ik de Integra al bijna 8 maanden maar heb de laatste 6 maanden nog geen 100 km gereden. Het jeukt als een plekje waar je niet kan krabben!
In die 8 maanden overigens +- 2000 km gereden. Met dit weer blijf ik wel op mijn gemaakte schema van maximaal 3000 km per jaar
"iVTEC-fab":39oj58z3 wrote:Ik ga dus Winterbanden bestellen + een extra set nieuwe velgen. onder een FN2 past dus alleen maar 18" velgen.
En, wat is het geworden? Zojuist onder m'n Civic gemonteerd, 225/45/17 Dunlop Winter Sport 3D XL 94V met Civic Type-S velgen. Past en rijdt perfect :clap[/quote:39oj58z3]
met de MetaBeta velg, zal is een plaatje schieten.
verrassend genoeg staan ze best goed. Blijf m'n witte wieltjes altijd wel mooier vinden, maar ik rij zeker niet voor paal. en absoluut geen 'Sjonnie' uiterlijk
Mijn geduld raakt al aardig op, Maarten... Dat is het gewoon. Ik vind het bij mooi weer gewoon heerlijk om te cruisen, en dan af en toe het snelwegopritje mee te pakken. Maar daar ben ik de afgelopen maanden eigenlijk niet meer aan toe gekomen.
Tussen de ijzel door kan het best leuk zijn! Dat beetje strooizout houdt het spannend haha. Op zijn tijd een glijdende kont doet mij het zweet nog niet uitbreken. Hoewel ik laatst toch even twee keer moest denken over een actie. Je gelooft het niet maar ik ging niet glijden door de ijzel maar door de bizarre hoeveelheid strooizout die er in een bocht lag! Met, laten we zeggen hoge snelheid, is dat niet grappig om een afslag te nemen en halverwegen overdwars te gaan terwijl het nergens glad was.
Wat me echt irriteert is dat je griplevels dusdanig veel lager liggen dat je niet de volle remmen of wegligging kan benutten.
donkeykong wrote:winter is al bijna afgelopen hahah, ga je nu nog winterbanden er op zetten
Wie zegt dat ik in Nederland blijf? Dit was juist de reden dat ik ze nodig had, ik moet morgen door Duitsland heen. Heb je daar al de weersberichten bekeken?
donkeykong wrote:winter is al bijna afgelopen hahah, ga je nu nog winterbanden er op zetten
Wie zegt dat ik in Nederland blijf? Dit was juist de reden dat ik ze nodig had, ik moet morgen door Duitsland heen. Heb je daar al de weersberichten bekeken?
:clap
Bizarrr weer in duitsland
kettingen mee ! (voor als je de bergen van oosterijk in duikt)