Nummer 1 vind ik een beetje sjonnie, maar kan IRL anders tonen.
Nummer 2 zijn wel gaaf, maar beetje overdesigned.
Nummer 3 vind ik heel lelijk.
Nummer 4 ziet er vrij normaal uit maar zal wel staan.
Ik zou idd wel even naar het gewicht van de velg kijken, dit maakt veel uit.
Kun je niet een standaard Honda Velg nemen? Evt van een FN2, accord of CRV ofzo?
iVTEC-fab wrote:onder een FN2 past dus alleen maar 18" velgen.
Hoe kom je hier nou bij? Volgens mij past zelfs 16" onder een FN2, 17" zeker weten mits de juiste offset.
Bovenstaande velgen kunnen mij geen van alle blij maken. Beter 17" Civic Type-S velgjes, zijn je winterbanden ook een stukje minder duur. Bovendien past onder 18" geen sneeuwketting (mocht je echt van plan zijn naar de bergen te gaan).
Ik ben een merkensletje dus mijn mening kan je waarschijnlijk op je sloffen aanvoelen .
Daarnaast vind ik ze ook niet mooi en allemaal hebben ze een te hoog sjonnie gehalte. Ik vind steelies vaak stoer staan! In de winter heb je nergens velgen voor nodig.
Ja ik weet het ook niet hoor, ik krijg te horen dat alleen 18" past.
Ookal vind ik dat wat vreemd, lijkt me dat 17"ook moet passen.
en deze velgen zijn aardig goedkoop, gaan rond de 100 euro per velg.
Als ik dus honda velgen zou nemen, bijvoorbeeld van FN2, gaat het me een hele duit meer kosten.
en zwarte stalen velgen, sorry maar nee. dat vind ik persoonlijk nu echt net niks.
Ik denk dat ik voor de laatste ga, heb wat zitten photoshoppen en dan staan die nog het beste. Lelijk is het in ieder geval niet... en Sjonnie gehalte, tsja. de ene zal van wel vinden de andere van niet.. btw Sjonnie FN2 CW ? :wink:
Lang zullen ze er iig niet onder liggen, zodra het weer 5 Graden of meer wordt gaan de witjes er weer onder 8)
Zwarte stalen velgen onder zo een mooie auto vind ik cheap ass...
Ik zou echt even kijken op 17" niet past. Dan zijn je winterbanden idd een stuk goedkoper! dan kun je meer aan je velgen uitgeven.
Als je voor een van de bovenstaande gaat, zou ik idd de onderste aanraden.