Ik doe alles qua merken (ik doe ze allemaaaaal! :lol: )
Liefst ook wel wat 'onder handen genomen' auto's, standaard auto's fotograferen (behalve als ze van fabrieks af aan dik zijn zoals de Type R's ect 8)) is leuk voor de eigenaar zelf, maar voor mij iets minder
Dimer wrote:btw, mocht je overstappen op een 5D, let dan wel op dat je de EF-S lenzen niet meer kunt gebruiken!
Dus jouw groothoek past niet op een 5D. Die zul je dus moeten verkopen of je moet voor een 7D gaan.
Jep, dat weet ik! :-)
Maar een 5d zal pas komen als ik een huisje en kinderen heb ofzo :lol:
Ik wil ooit een keer kijken voor een andere Canon, iig beter dan wat ik nu heb, want het ergste waar ik me aan irriteer is het kleine beeldscherm en de ruisbommen dat dat ding kan geven... de 400d van m'n vriend heeft veel minder ruis dan ik op iso1600 :-?
Ja vooral het kleine scherm kan irritant zijn Ik heb ook nog een 350D, die gebruik ik op m'n werk en de 5D voor de hobby. Heb je wel eens een 5D in je handen gehad? Het is sowieso een wereld van verschil.
Maar zoals je ziet krijg je ook uit een 350D fantastische foto's :wink:
Ik heb er 1 ooit in m'n handen gehad, degelijkheid yes! ops:
Ik heb weleens op dutchphotozone iemand gezien die nog betere foto's maakte dan mij, met een goedkoop digitaal compact cameraatje 8)