Photoshoot: SteefO FN2

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
*Miss_Honda*

Photoshoot: SteefO FN2

Post by *Miss_Honda* »

Vandaag had ik een afspraak staan met SteefO, even wat foto's maken van z'n geweldige FN2 :-)
Deze zal ook op m'n website komen te staan, de laatste shoot voordat ie online gaat ^^

Enjoy

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
MHG

Post by MHG »

Stuk voor stuk prachtige foto's! Vooral die laatste vind ik geweldig.
SteefO

Post by SteefO »

:D
Kurosawa

Post by Kurosawa »

Nice. Bewerkt?
De FN2 in zilver is ook mooi.
Dimer

Post by Dimer »

Hele mooi foto's!!

Ik denk dat dit de mooiste serie is die ik tot nu toe van je heb gezien.

Paar kleine puntjes :wink:

1. Mist scherpte in het logo en is een stuk donkerder dan de rest. Persoonlijk had ik 'm uit de serie gelaten.

2. Mist ook wat scherpte in het logo. Verder top.

3. Niks op aan te merken... Als ik echt ga mierenneuken, had ik de reflecties van de tl buizen weggeshopt. Maar dan ben ik echt aan het zoeken :D

4. zie 3

5. mooi!

6. zie 5

7. Super scherp! Lekker veel detail. Erg mooi shot.

8. Foto is scherp, maar ik had 'm uit de serie gehaald. De horizon staat niet recht en de foto voegt niet echt veel toe aan de rest. De reflectie in het water is wel erg mooi. Technisch ook goed uitgevoerd.

9. Foto 3 is zo sterk dat deze daar een beetje bij in het niet valt. Technisch goede foto. Scherp, niks op aan te merken. Persoonlijk hou ik er meer van als je de regel van derden toepast aan de rechterkant. Bij een goede serie geldt vaak: less is more.

10. WOW! Super mooi! Klein beetje overbelicht op de motorkap, maar dat vergeef ik je :D Samen met foto3 de mooiste uit de serie!!

11. Niks op aan te merken!

Mijn opmerkingen zijn puur als opbouwende kritiek bedoeld en echt miereneukerij :wink:

Nogmaals, erg mooie foto's. Ze laten goed zien hoe mooi de FN2 is.
eteuben

Post by eteuben »

Erg geslaagde fotoreeks. Vroeg me af of je ook een groothoeklens gebruikt hebt. De interieurfoto's lijken me daarmee gemaakt te zijn, ik heb het met 18mm nog te krap daarvoor.
Dimer

Post by Dimer »

Het is zeker een groothoek geweest. Kijk maar eens naar foto nr 10!
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Damn nice pictures Katjana!
Arno

Post by Arno »

X2!
donkeykong

Post by donkeykong »

kijk dimer geeft nog eens feedback he pro :)
Jo&

Post by Jo& »

Mooie foto's!

Wanneer kom je bij mij langs haha!
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Kritiek is altijd goed, ik moet wel zeggen dat ik heel laat in de avond deze foto's heb zitten bewerken en uit heb lopen zoeken, schoonheidsfoutjes kunnen altijd er nog inzitten :o ops: was vrij moe :lol:
Ik gebruik altijd m'n groothoek, bij deze foto's heb ik gebruikt: 70-200 mm L, 1.8 lens, 10-22mm groothoek van Canon 8)
Ik moest wel achterin kruipen met een lomp statief en camera, heeeel stil zitten en met m'n kop tegen het dak aan door het gaatje kijken :razz:

Ik heb ze licht bewerkt, niet extreem, ze zijn vaak al mooi van zichzelf op wat paar dingen na :-)
Dimer

Post by Dimer »

*Miss_Honda* wrote:Kritiek is altijd goed, ik moet wel zeggen dat ik heel laat in de avond deze foto's heb zitten bewerken en uit heb lopen zoeken, schoonheidsfoutjes kunnen altijd er nog inzitten :o ops: was vrij moe :lol:

jep :D Check de nummerplaten in de reflecties :wink:

Die groothoek is wel echt heel erg vet! Ik wil zelf ook nog een groothoek, maar als ik op mijn FF een 10-22 ga zetten kan ik waarschijnlijk zelfs achter me kijken :lol:
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Die kreeg ik niet zo mooi weg, zo'n photoshopheld ben ik niet :o ops: werd elke keer heel lelijk, dus ik liet het maar zo :razz:
Groothoek yeah 8) krengen zijn wel duur.. :(
Dimer

Post by Dimer »

Heb je eigenlijk geflitst? Dat interieurshot met alleen het stuur is erg mooi belicht. Of was dat lange sluitertijd magic?
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Nope, m'n externe flitser had ik niet meegenomen, stom eigenlijk :o ops:
Parkeergarage is goed belicht, en ik heb de 1.8 lens gebruik voor de foto met het stuur, komt genoeg licht binnen :lol: de dingen gebruiken die je hebt 8)
eteuben

Post by eteuben »

Zat zelf al te denken aan de 10.5mm fisheye aan te schaffen, maar het prijskaartje van 649,- is erg hoog. Denk eerder aan een 12-24mm Nikkor, misschien is die bruikbaarder.
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Hm, voor een fisheye vind ik het geld niet waard eerlijk gezegd, ben er niet zo weg van :lol: voor dat geld heb je ook gewoon de 10-22 mm, nouja, ietsjes duurder (nieuw) :razz:
Dimer

Post by Dimer »

Ik zit er aan te denken om een Canon EF 17-40mm f/4.0 L USM te kopen. Dat is voor mijn camera een flinke groothoek.

De 10-22mm kan er bij mij sowieso niet op aangezien het een EF-S lens is.

Ik wil ook nog een 70-200 L USM... hmm te veel wensen, te weinig centen :D
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Ken er nog 1... ik wil eigenlijk van m'n 350D af, maar ik heb andere prioriteiten zoals de auto en later een huisje met m'n vriend :o
Ik zou zo graag de 5D Mark II willen :cry:
Ik heb het geluk dat ik en m'n vriend van lenzen kunnen wisselen, de L is van hem, de groothoek van mij :lol: hij fotografeert alleen niet zoveel meer... :roll:
Locked