M'n diffuser is net binnen! Ik zit op m'n werk dus ik heb nog geen foto's. Ik hoop dat het nu wel de juiste is Als ik thuiskom vanavond ga ik direct het pakje openmaken en foto's posten :wink:
nice, dan kan die achterbumper er weer op of ben je gewoon te hard achteruit gereden toen je dat ding bij Maarten parkeerde?
die luchtscoop gaat trouwens ook wel goed werken... was samen met Ben aan het kijken hoe de gaten in het chassis geplaatst zijn, maar nu ik de pic van de scoop weer zie: de luchtstroming gaat erg mooi op het filter gericht worden!
baRt wrote:nice, dan kan die achterbumper er weer op of ben je gewoon te hard achteruit gereden toen je dat ding bij Maarten parkeerde?
die luchtscoop gaat trouwens ook wel goed werken... was samen met Ben aan het kijken hoe de gaten in het chassis geplaatst zijn, maar nu ik de pic van de scoop weer zie: de luchtstroming gaat erg mooi op het filter gericht worden!
:lol:
We waren daar wat overgewicht aan het verwijderen :wink:
Ik ben ook benieuwd hoe het gaat werken. Eigenlijk wil ik die GruppeM dan nog een keer vervangen voor de Mugen intake, die past er perfect op.
Ik snap wel wat het doet, maar vroeg me af of je het ook voor dat doel koopt. Verder staat het natuurlijk wel heel erg gaaf!
Dus je volgende aankoop is een floorpan :wink:
Past zo een carbon diffuser onder een standaard bumper en zo ja moet er dan geboord worden oid?
Jo& wrote:Ik snap wel wat het doet, maar vroeg me af of je het ook voor dat doel koopt. Verder staat het natuurlijk wel heel erg gaaf! Dus je volgende aankoop is een floorpan :wink:
Past zo een carbon diffuser onder een standaard bumper en zo ja moet er dan geboord worden oid?
Vlakke underbodies zijn niet los te koop voor NSXen. Deze zal ik zelf moeten maken of laten maken.
Deze past eronder, maar je raakt wel het OEM gevoel kwijt. Je kunt dan beter voor die andere diffuser gaan die ik ook heb liggen.
Als je een +2002 achterkant erop zet, dan past deze er zo op en het ziet er OEM uit!