Gefeliciteerd met je S!
Fantastische wagen. Open dak en dan richting de 9.000 toeren gaan..... 8)
Wel iets minder kart dan bijv. een EP3 maar je zocht meer comfort right?
minder kart is niks mis mee inderdaad... maar nee, ik zocht niet speciaal meer comfort... ik heb er gewoon niks op tegen... als ik comfort wilde kocht ik trouwens geen Honda
[quote="baRt"]minder kart is niks mis mee inderdaad... maar nee, ik zocht niet speciaal meer comfort... ik heb er gewoon niks op tegen... als ik comfort wilde kocht ik trouwens geen Honda ]
Ja ok. Een S2k is een hele mooie middenweg toch?!
Kom je een keer naar een meeting? Volgens mij mag dat met je S2k, je bent immers oud-lid :wink:
baRt wrote:minder kart is niks mis mee inderdaad... maar nee, ik zocht niet speciaal meer comfort... ik heb er gewoon niks op tegen... als ik comfort wilde kocht ik trouwens geen Honda ] Ja ok. Een S2k is een hele mooie middenweg toch?!
Kom je een keer naar een meeting? Volgens mij mag dat met je S2k, je bent immers oud-lid :wink:
baRt wrote:Toen ik laatst in de UK was voor mijn uitlaat had Winnie helaas geen tijd, anders was ik wel even gaan gluren.
Ik wil ook bij hem gaan kijken maar hij moet eerst dat huis maar eens afmaken en als dat net zo lang duurt als zijn huis in NL destijds dan duurt het nog wel even.
hahaha ik was er voor ie dat huis kocht... in zijn oude appartement... toen kocht ie dat huis en toen robin en ik laatst daar waren moest ie met schoonmama kerstinkopen gaan doen...
die jongen zit lekker onder de duim! hahaaha
ach, ik kom de laatste jaren te vaak in de uk, dus ik rij er gewoon langs... wachten tot dat huis af is, sja, daar zie ik het nut niet zo van (ik ga niet met zijn huis gezellig doen)
ja en? tenzij je blijft pitten en zo, dan is dat idd niet relax.. maar de vorige keer hadden we al een hotelletje in de buurt, voordat we besloten langs te gaan... toen werd het een veel uitgebreidere visit dan eigenlijk in de planning zat