Autopoetsdag?
Autopoetsdag?
Dames en Heren clubleden,
Is er interesse in een auto poets/was dag?
Groeten Jo
Is er interesse in een auto poets/was dag?
Groeten Jo
- Knite Force
- Knite Force
- Knite Force
[quote="Knite Force"]Niels is gewoon best jaloers op mijn witte VW LT Joanne. Ik heb daarmee weleens bewezen dat dat ding zeer multifunctioneel inzetbaar is:
-er past een complete CRX VTEC in onderdelen in
-ik kan er mijn geld mee verdienen
-maar het belangrijkste: je kunt er heel goed in koken (pizza's halen!) ]
denk dat je er nog wel andere dingen in kunt doen ook.....
maar we dwalen af...........zoals gewoonlijk :lol:
-er past een complete CRX VTEC in onderdelen in
-ik kan er mijn geld mee verdienen
-maar het belangrijkste: je kunt er heel goed in koken (pizza's halen!) ]
denk dat je er nog wel andere dingen in kunt doen ook.....
maar we dwalen af...........zoals gewoonlijk :lol:
Het zou misschien leuk zijn iets anders te regelen dan een poetsdag bij Meguiars. Bijvoorbeeld van een merk zoals; PoorBoys, Shining Monkey, AutoGlym, DodoJuice of iets dergelijks als die in Nederland een vertegenwoordiger of poetslocatie hebben. Dan zal de opkomst een stuk groter zijn.
Verder dan dat heb ik het wel gezien met de poetsdagen.
Trouwens, nu schiet me iets te binnen. Als de interesse groot genoeg is weet ik nog leuks.
Een welbekende en zeer goede polijst machine is de DAP500.
Dat is een beginners machine waar weinig fout mee kan gaan. Voor de leek te gebruiken dus. Een starters pakket met pad's en polijst middel kost € 185,-. Dat is zeker niet veel.
Ik weet dat er meerdere van deze poetsdagen/poetsclinics zijn geweest om de machine uit te leggen voor gebruikers en eigenlijk zouden ze het niet meer doen maar als de groep groot genoeg is weet ik zeker dat het te regelen is.
Als er interesse voor is wil ik wel contact gaan zoeken met de desbetreffende persoon/zaak om iets te gaan regelen. Dan wil ik ook proberen om na afloop van de poetsdag/polijstclinic de machine tegen een scherpe prijs te kunnen kopen wanneer er meer dan (bijvoorbeeld) 5 afgenomen worden.
Deze zaak levert trouwens ook alle bovengenoemde merken poets spullen en kan ons onpartijdig adviseren over producten.
Verder dan dat heb ik het wel gezien met de poetsdagen.
Trouwens, nu schiet me iets te binnen. Als de interesse groot genoeg is weet ik nog leuks.
Een welbekende en zeer goede polijst machine is de DAP500.
Dat is een beginners machine waar weinig fout mee kan gaan. Voor de leek te gebruiken dus. Een starters pakket met pad's en polijst middel kost € 185,-. Dat is zeker niet veel.
Ik weet dat er meerdere van deze poetsdagen/poetsclinics zijn geweest om de machine uit te leggen voor gebruikers en eigenlijk zouden ze het niet meer doen maar als de groep groot genoeg is weet ik zeker dat het te regelen is.
Als er interesse voor is wil ik wel contact gaan zoeken met de desbetreffende persoon/zaak om iets te gaan regelen. Dan wil ik ook proberen om na afloop van de poetsdag/polijstclinic de machine tegen een scherpe prijs te kunnen kopen wanneer er meer dan (bijvoorbeeld) 5 afgenomen worden.
Deze zaak levert trouwens ook alle bovengenoemde merken poets spullen en kan ons onpartijdig adviseren over producten.
mr. X wrote:Ik gebruik het ook niet of heb het ook nooit gebruikt maar ben er wel benieuwd naar. Ook niet alles van Meguiars vind ik heel goed. Zodoende hoop ik van alle producten de beste te selecteren.
oke ik heb wel heel de serie gehad,oppoetsen ging goed,maar uitpoetsen damn,witte korrels etc en je moet zo hard drukken dat je de deuken in de kap drukt.
maargoed.ontopic :lol:
-
riwax is zekers goed spul ik ken de vertegenwoordiger van regio zuidh. misschien interesant? of wordt dit een beetje lastig met al die meg....ers fans hier. komt riwax een demo doen staat iedereen m aan te gapen met hun meguiars emmertjes en poetslappen en de rest van de complete ..... haha weet niet of hij dan komen wil.