Katjana | EG hatch & Integra GSR

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

De EG staat op z'n winterwielen en ietsje hoger, en daar wilde ik eens wat foto's van maken, want die heb ik niet echt :o ops:

Image

Image

Image

Kwam aan op werk, stond tegenover een 8th gen civic, zijn wel grote ruisbommen, maar gaat om het idee :lol:

Image

Image
Arno

Post by Arno »

Das een 8th gen :wink: Facel-lift model zelfs. Leuke foto's verder alleen de bovenste twee zijn wel erg bewerkt.
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Bovenste 3 zijn HDR, keer weer wat anders :razz:
mr. X

Post by mr. X »

Geweldige foto's. Zo zie je goed wat het verschil is tussen oud en nieuw.

Oud is zoveel mooier. Er zit ook een stijgende lijn in. EG is kleiner dan EK, EK kleiner dan EP etc... Ze worden steeds groter.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Yeah the newer designs are just not cutting it any more.
Arno

Post by Arno »

Tja, Honda moet ook met de tijd mee... je zit met zoveel eisen tegenwoordig. Maar het verschil is idd boom-biggie! Blijf het ook jammer vinden dat Honda nooit echt een eigen gezicht weet te geven aan haar modellen itt VW, BMW bv.
Jo&

Post by Jo& »

Het hoger worden van de motorkap heeft oa te maken met voetgangerveiligheid.
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Ik vind de hybride FD gevallen wel weer meevallen, die hebben tenminste nog een beetje de sportieve lijn :lol: en de nieuwe accords woei 8)
Jo&

Post by Jo& »

En de Legend heeft ook een hele mooie lijn, vind ik.
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

and there we go again..

<3 FN2 CW <3 <<< 10x mooier dan de 8th gen als bovenstaande foto

Image
mr. X

Post by mr. X »

Jo& wrote:Het hoger worden van de motorkap heeft oa te maken met voetgangerveiligheid.

Dat weet ik maar heb ik daar om gevraagd dan?
Omdat 99 van de 100 mensen niet kunnen rijden moeten auto's weer veilig gemaakt worden wat uiteindelijk altijd ten koste gaat van wat ik (wij) in een auto zoek(en). Ik walg van bijna alle hedendaagse auto's. Lease bakken, goedkope massa productie. Gadver.

Het maakt mij niet uit als ik een voetganger doormidden snij met mijn front splitter. Wat maakt mij het in hemelsnaam uit wat een auto doet als er een voetganger op komt?! Want met aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is het zijn eigen schuld als ik ooit iemand aan rij. Misschien dat ik juist een overvaller wel onder zijn flikker wil rijden omdat hij mijn ouders met een mes bedreigde en dan komt hij er vanaf met wat schaaf wonden?

Overigens verkies ik een EK9 (zelfs misschien een EG6) boven een FN2. Die discussie ga ik alleen niet aan, again.
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Eg6 ftw!
Voodoo

Post by Voodoo »

mr. X wrote:Wat maakt mij het in hemelsnaam uit wat een auto doet als er een voetganger op komt?! Want met aan de zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is het zijn eigen schuld als ik ooit iemand aan rij.

En wat als het een kind is die zomaar uit het niets tussen twee geparkeerde auto's voor je auto springt (bal achteraan) :?: Maakt dat je dan ook niet uit...niet echt over nagedacht M als je het aan mij vraagt.
mr. X

Post by mr. X »

Natuurlijk heb ik daar aan gedacht toen ik mijn reactie plaatste maar in een woonwijk rij ik nimmer zo hard dat er zoiets kan gebeuren. Waar 30 of 50 km/h geldt rij ik altijd heel netjes. Als je mij zou zien rijden zou je denken dat er een oud wijf achter het stuur zit want vaak zit ik er 10 km/h onder. Op de snelweg daarentegen is het juist het lijnrecht tegenovergestelde. Als iedereen dit zou doen was het niet nodig, toch?
DC2

Post by DC2 »

*Miss_Honda* wrote:Bovenste 3 zijn HDR, keer weer wat anders :razz:

HDR is cool. 8)
Dimer

Post by Dimer »

De EG6 is naar mijn mening (samen met de EK9) de mooiste Civic ooit gemaakt en deze EG (die nu toch wel heel erg op een EG6 lijkt) is echt heel erg mooi!

De twee bovenste foto's zijn mooi, maar ik zie er niet echt HDR in en HDR was ook niet echt nodig geweest imo.
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Het hartje zal nooit van een EG6 worden, b18 ftw :razz:

Ik bewerk nooit extreem met HDR, ik probeer juist het 'HDR effect' te vermijden, ik probeer altijd de achtergrond er mooi uit te halen, details wat beter te zien en de auto zelf wat diepte geven 8)
mr. X

Post by mr. X »

En iemand haal alsjeblieft die FN2 uit dit topic!!!

:D
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

:clap :slaan: :lol: :lol: :lol:
Delta_lima

Post by Delta_lima »

FN2 CW FTW!
Locked