Stefan - Civic Executive 2012
Stefan - Civic Executive 2012
Hallo allen,
Ik ben Stefan en kom uit de buurt van Alkmaar. De meest recente Honda die ik nu heb gekocht is een nieuwe Civic FN2. Daarvoor heb ik even een Type S gehad, met de looks van een Type R. Echter bleef het toch kriebelen en heb ik besloten om 3 maanden geleden dan toch maar de FN2 te kopen :lol:
Ik zou graag foto's erbij willen zetten alleen krijg de melding dat ik eerst 3 posts moet doen. Nog even wachten dus!
Groet, Stefan
Ik ben Stefan en kom uit de buurt van Alkmaar. De meest recente Honda die ik nu heb gekocht is een nieuwe Civic FN2. Daarvoor heb ik even een Type S gehad, met de looks van een Type R. Echter bleef het toch kriebelen en heb ik besloten om 3 maanden geleden dan toch maar de FN2 te kopen :lol:
Ik zou graag foto's erbij willen zetten alleen krijg de melding dat ik eerst 3 posts moet doen. Nog even wachten dus!
Groet, Stefan
eteuben wrote:Uiteraard welkom op dit forum Stefan! Uiteindelijk dus toch terug gekomen op de echte pk's? Heb zelf ook wel eens een Type-S bekeken, maar dat heeft het net niet he!
Ja je blijft toch het gevoel houden dat je wat mist... hahah
Ps. Moet zeggen dat het tanken mij wel wat beter afging... :lol:
hey Steef, welkom.
extra FN2 rijders zijn zeer gewenst
we zijn nog wat in de minderheid namelijk.. :wink:
'k heb is met een Type-S gestoeid op de A15, kleine 2 maanden terug.
Leuk, maar jammer. Ik liet hem even van m'n achterkant genieten, zodat hij de 'R' achterop extra goed kon zien. en toen bye bye .. :lol:
extra FN2 rijders zijn zeer gewenst

Leuk, maar jammer. Ik liet hem even van m'n achterkant genieten, zodat hij de 'R' achterop extra goed kon zien. en toen bye bye .. :lol:
iVTEC-fab wrote:hey Steef, welkom.
extra FN2 rijders zijn zeer gewenst![]()
Thanks! Het lijkt me leuk binnenkort eens naar een meeting te komen! Hoop dan wel een beetje in Noord Holland

- ChristopheR
-