Even voorstellen Peper

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Peper

Post by Peper »

[quote="vtec vince"]Misschien bedoelde hij 20 Db ]

Nee hoor, niks geen Db, echte PK's!!

De eerste EP3 in Nederland met een Invidia catback Q300. We zijn gevraagd door Invidia in samenwerking met AKR performance om onze Civic hiervoor beschikbaar te stellen. Door Rica Engineering getest op de rollerbank, we hebben de uitdraai erbij.
Het volgend project is een Hondata met Cold-air intake.

Groetjes van Peper
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Has the setup been tuned?

Print out please!
Arno

Post by Arno »

Verbaasd me ook niks met die achterlijke grote dingen van Invidia :razz: Maar een Q300 is toch een systeem met 2 pijpen, voor de FN2,s2000 etc?
Gangaran

Post by Gangaran »

20pk alleen met een catback? :dunno:
En dan ook zonder Kpro??
Knite Force

Post by Knite Force »

Gangaran wrote:20pk alleen met een catback? :dunno:
En dan ook zonder Kpro??
Urvin, jij hebt iets niet goed gedaan makker!
Peper

Post by Peper »

Knite Force wrote:
Gangaran wrote:20pk alleen met een catback? :dunno:
En dan ook zonder Kpro??
Urvin, jij hebt iets niet goed gedaan makker!

Tja het zo als het is :lol: Ik ben er erg blij mee, en de feiten op papier liegen er niet om. En ik merk duidelijk verschil in de lage "toeren" gebieden en zeker in het V- tec gebied.
Over dubbele einddempers heb je gelijk(normaal gesproken) maar dit is een enkele Q300 speciaal voor de EP3 wij zijn de eerste in Nederland! wie volgt???? :wink: :wink: :!:

Grtjs Peper :thumbs:
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Print out please...
Peper

Post by Peper »

Benjdmin wrote:Print out please...

Ja en dan....? dan kan je het toch nog steeds niet zien. ik heb het hier al op papier staan. en anders moet je even kijken bij akr-performance in Ermelo die hebben het orgineel daar hangen.

Verder ben ik wel klaar met dit topic :wink: ik heb toch het gevoel dat ik mij moet verdedigen. geloof het of niet.... Ik weet wel beter!

Grtjs Petra aka Peper
ee8

Post by ee8 »

Peper wrote:

Ja en dan....? dan kan je het toch nog steeds niet zien. ik heb het hier al op papier staan. en anders moet je even kijken bij akr-performance in Ermelo die hebben het orgineel daar hangen.

Verder ben ik wel klaar met dit topic :wink: ik heb toch het gevoel dat ik mij moet verdedigen. geloof het of niet.... Ik weet wel beter!

Grtjs Petra aka Peper

20pk winnen met alleen die mods kan niet. bedoel, zitten erg veel mensen met veel ervaring en honda know-how hier en die weten wel dat dat niet mogelijk is.

tuurlijk rijdt hij lekkerder en is hij feller maar 20pk winnen, helaas....

ik val je heus niet aan, begrijp me niet verkeerd, het is gewoon niet mogelijk.

heb k20's 20pk en meer zien winnen, maar dat is met andere nokkenassen etc en goede tuning, niet met alleen een uitlaat.
Dimer

Post by Dimer »

Peper wrote:

Grtjs Petra aka Peper

Hij bedoelt, maak een foto van de dyno print of scan 'm in. Dan kunnen we het met z'n alle bekijken hier :)

Normaal gesproken is het bijna onmogelijk om zoveel winst te pakken met alleen een catback. Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen, als je 20pk kunt winnen met alleen een andere uitlaat en jij hebt het op papier staan, dan willen we dat graag zien. Dat zou voor velen namelijk een mooie oplossing zijn voor hun EP3!
Peper

Post by Peper »

Dimer wrote:
Peper wrote:

Grtjs Petra aka Peper

Hij bedoelt, maak een foto van de dyno print of scan 'm in. Dan kunnen we het met z'n alle bekijken hier :)

Normaal gesproken is het bijna onmogelijk om zoveel winst te pakken met alleen een catback. Je hoeft je niet persoonlijk aangevallen te voelen, als je 20pk kunt winnen met alleen een andere uitlaat en jij hebt het op papier staan, dan willen we dat graag zien. Dat zou voor velen namelijk een mooie oplossing zijn voor hun EP3!

Kijk bij AKR daar hangt het. En btw een spruitstuk en catback systeem van invidia. Het is inderdaad een mooie oplossing kost ook wel wat..... :lol:
Je begrijpt, dat ik dat nu ook wil onder mijn S2000 :wink:

Grtjs Kanjo (de man van Peper)
Ps scannen wordt lastig, maar iedereen is welkom in zutphen om eens te komen kijken.
stuur mij een pb en we maken een afspraak, is ook nog gezellig
Gangaran

Post by Gangaran »

Begrijp me niet verkeerd. Ik heb aardig wat in mijn auto geinvesteerd. Ik heb 35pk gewonnen met al mijn mod's.
CAI-RBC-DC header-catback en ook Kpro.
Ik wil je graag geloven, maar ik snap het niet, dat je zoveel
vermogen hebt gewonnen met alleen een catback en header.
Of heb je wel Kpro?
donkeykong

Post by donkeykong »

Allemaal aan de invidia :)

sommigen nemen hier niets aan, seeing is believing...

is die ep3 uitlaat dan zo restrictive?? je hebt nu evenveel vermogen als een dc5 dan
Peper

Post by Peper »

Gangaran wrote:Begrijp me niet verkeerd. Ik heb aardig wat in mijn auto geinvesteerd. Ik heb 35pk gewonnen met al mijn mod's.
CAI-RBC-DC header-catback en ook Kpro.
Ik wil je graag geloven, maar ik snap het niet, dat je zoveel
vermogen hebt gewonnen met alleen een catback en header.
Of heb je wel Kpro?

Nee echt niet! ze zochten een orginele Ep3 waar nog niks aan gedaan was.
Kom kijken en je zal het zien. om helemaal precies te zijn is het vermogen nu 218,3 PK 160,6 kw met alleen een spruitstuk en catback systeem! De Hondata en cold air intake moeten nog,waaschijnlijk doen we dat in mei.

Grtjs Kanjo :wink:
ee8

Post by ee8 »

donkeykong wrote:Allemaal aan de invidia :)

is die ep3 uitlaat dan zo restrictive?? je hebt nu evenveel vermogen als een dc5 dan

uitlaat is restrictie inderdaad, maar geen 20pk.

en het gaat niet om aannemen, het gaat om weten. neem gangaran, en kijk wat hij allemaal heeft moeten doen voor 35pk.....

ken een ep3 met 200pk op de wielen, toda cams, i/h/e, intake, jdm manifold en kpro........loopt trouwens hard as hell! tuned door Guy van cpl.
Gangaran

Post by Gangaran »

Kijk met de Kpro heb ik wel 45pk gewonnen tegen de 5000 toeren en 20pk top dacht ik.
Het is gewoon moeilijk te geloven en zeker zonder af te stellen, ook al stel je ECU zelf een aantal zaken bij.
Impressive dan met de Invidia systeem.
ee8

Post by ee8 »

Gangaran wrote:Kijk met de Kpro heb ik wel 45pk gewonnen tegen de 5000 toeren en 20pk top dacht ik.
Het is gewoon moeilijk te geloven en zeker zonder af te stellen, ook al stel je ECU zelf een aantal zaken bij.
Impressive dan met de Invidia systeem.

midden range wordt zo erg sterk met een goede tune....
Peper

Post by Peper »

ee8 wrote:
donkeykong wrote:Allemaal aan de invidia :)

uitlaat is restrictie inderdaad, maar geen 20pk.

en het gaat niet om aannemen, het gaat om weten. neem gangaran, en kijk wat hij allemaal heeft moeten doen voor 35pk.....

ken een ep3 met 200pk op de wielen, toda cams, i/h/e, intake, jdm manifold en kpro........loopt trouwens hard as hell! tuned door Guy van cpl.

Hey, ik ben er echt klaar mee hoor. het staat op papier door Rica engineering in wateringen daar is hij op de rollerbank geweest,er zit een invidia catbacksysteem op en een invidia sruitstuk niet meer en niet minder 218,3 pk zwart op wit dat is niet aannemen maar weten! pffff ik wordt er wel een beetje moe van. :lol: van mij mag dit Topic gesloten worden. Ik weet wel beter.

Grtjs Kanjo 8)
Ps zien is geloven :worshippy:
ee8

Post by ee8 »

korte tenen....

als jij nou gewoon eens gaat begrijpen dat er hier veel mensen zijn die 20pk winnen met alleen header en uitlaat wel erg veel vinden, zeker met stock ecu, ipv je gelijk aangevallen te voelen....

vooruit dan maar.....is je auto vóór en na gerold bij rica?
D_ToXx

Post by D_ToXx »

hallo peper en kanjo;

precies zien is geloven. :wink:

ik had met toda spruitstuk en einddemper, BMC carbon luchtfilter( slecht filter ja maar beter als stock) en RBC intake bij inter tuning 215.6 pk

na de K-pro had ik 231.9 pk.

een rollenbank is ook te beïnvloeden hoor. :wink:
wat zeker slecht is van rica als dat gebeurd is....

maargoed: meten is weten met een andere auto erlangs.
Locked