Nieuwe goodies!
Oem stikker voor op de achterkant, mijne ontbrak...
Oem veerpootbrug achter/boven.
Kapjes en rubbertjes komen van de week
Wat mij opviel, hol van binnen, lichtgewicht, maar toch verstevigt!
nice Honda!
Nieuw dashbordkastje met dank aan Honderdelen (Gerben)
Oude heeft een kapot scharnier.
Zwarte recaro's geruild tegen rode recaro's!
Waarom, ik vind de rode mooier, en eigelijk horen rode gewoon in een witte ITR. Dus zodoende. Nadeel van rood tov zwart, ze worden sneller vies.
En mijn rode recaro's waren dus vies...echt vies.
Ik kreeg het niet zo goed op de foto door de flits, maar hier even een detail foto. Zo zagen beide stoelen er dus op meerdere plekken uit...
Volgende dag schoonmaakspullen gehaald. Ik was voor deze 3 bussen in totaal 25,- euro kwijt. De HG bussen zijn rond de 5a6,- per stuk, en de Turtle bus is 13a14,-
Eerst de stoelen gestofzuigt zodat alle kleine vuil en stofdeeltjes verwijderd zijn.
Ik ben begonnen met de Turtle interieur reiniger.
Er komt een soort wit schuim/scheermschuim achtig spul uit, wat langzaam in de stoel intrekt. 5min laten intrekken en vervolgens met de borstel die op de bus zit goed het spul inwrijven in de vieze plekken.
Vervolgens alles met een vochtige doek schoonwrijven.
Ik kreeg net beide stoelen helemaal ingespoten (sommige vieze plekken meerdere keren ingespoten) met een bus turtle.
Stoelen goed droog gewreven en er kwam behoorlijk veel troep vanaf! Stoelen zagen er al aardig schoon uit. Ik geef het een 8/10
Vervolgens de stoelen ingespoten met HG bekleding reiniger.
Dit is gewoon een nat goedje wat eruit komt, het lijkt op water.
Hierover was ik pas echt verbaasd, na het even te hebben laten intrekken kon ik met een doek de vlekken er zo vanaf wrijven!
Alsof ze niet in de stof zaten, maar gewoon erop lagen.
Ook beide stoelen heb ik met 1 bus helemaal behandeld.
De stoelen zagen hierna er weer helemaal schoon uit.
Ik geef het een 10/10 (!)
Ik had eigelijk nog de stoelen met een gewoon sopje willen schoonmaken en ze vervolgens met een waterstofzuiger willen droog zuigen, maar ik besloot ervan af te zien omdat ze al erg schoon waren.
De stoelen 1 dag laten drogen op een kamer met de verwarming goed aan.
Vervolgens om het af te maken, heb ik beide stoelen ingespoten met HG water.olie,vet,vuil dicht voor leder. Om de stoelen te beschermen tegen nieuwe vlekken. Ook deze keer kon ik beide stoelen met 1 bus behandelen. Even een uurtje laten drogen en vervolgens de stoelen weer ingebouwd.
Foto van schoongemaakt stoel:
Foto's van gemonteerde stoelen komen met beter weer en meer zonlicht