Katjana | EG hatch & Integra GSR
-
Ik weet nog niet of ik er dagelijks mee ga rijden, ligt eraan hoe sterk de lip is
Mijn vti lip heeft net een stoeprand gekust door de sneeuw, helemaal ontzet.. en dan denk ik van 'godszijdank heb ik de Mugen lip er niet opzitten'
En vandaar dat ik er niet dagelijks mee ga rijden, iig niet in de winter, zomer wss wel want ik rijd toch alleen maar naar werk en naar m'n vriend, straatjes ect ga ik toch niet in :lol:
Mijn vti lip heeft net een stoeprand gekust door de sneeuw, helemaal ontzet.. en dan denk ik van 'godszijdank heb ik de Mugen lip er niet opzitten'
En vandaar dat ik er niet dagelijks mee ga rijden, iig niet in de winter, zomer wss wel want ik rijd toch alleen maar naar werk en naar m'n vriend, straatjes ect ga ik toch niet in :lol:
-
-
-
-
Ik had een grote dikke knalpot geleend van een vriend en eronder gehangen omdat m'n originele uitlaat doorgeroest was, en nu heeft deze ook z'n beste tijd gehad... weg tractorgeluid! 8)
Een vriend van mij had een EG, maar die is total... en nu heeft ie een CRX, en mocht ik z'n SRS einddemper voor een hele leuke prijs overnemen eindelijk eens een beetje lekker geluid :lol:
Een vriend van mij had een EG, maar die is total... en nu heeft ie een CRX, en mocht ik z'n SRS einddemper voor een hele leuke prijs overnemen eindelijk eens een beetje lekker geluid :lol:
-
Het is een t**ing herrie :lol: maar gelukkig zit er een silencer bij voor de lange afstanden :razz:
Deze blijft ook niet voor eeuwig, ik wilde altijd al een Spoon N1 catback, maar ik ben lekker aan het sparen voor een nieuwe koppeling + bak, dat gaat voor :-)
Ik heb gisteren vies erop geschreven terwijl de uitlaat eronder gehangen werd, verveelde me xD
Deze blijft ook niet voor eeuwig, ik wilde altijd al een Spoon N1 catback, maar ik ben lekker aan het sparen voor een nieuwe koppeling + bak, dat gaat voor :-)
Ik heb gisteren vies erop geschreven terwijl de uitlaat eronder gehangen werd, verveelde me xD
-
-
Tha Bla wrote:Leuke foto's (met vies op de achterkant :P) met die 2 verschillende kleuren lucht (blauw en orange).
Dus je woont in de buurt van sportlaguna in de stad van de zon.
Miss kom ik je daar in de buurt wel eens tegen.
Groeten MaRcel
Haha, toen ik de foto maakte en wat licht bewerkte zaten die kleuren er al in 8)
Ik woon meer aan de andere kant van Heerhugowaard, bij de middenweg :lol:
@ delta
Ik zie ook liever een N1 eronder hangen, maar vind deze toch wel stukke beter dan die ik eerst had :razz:
-
-