Jap-Society.be : DC2 R-1075 SOLD -> CBR SC59
mr. X wrote:Natuurlijk zal een afgestelde P28 het beter doen. Dan stel je de motor af met de upgrades die je hebt. Die Spoon ECU hebben ze in de fabriek afgesteld zonder de motor ooit te zien. Knappe koppen als dat ding beter presteert dan een afgestelde ECU :lol:.
Kga zeker op de bank met deze. Met de P28 en cat-back en mugen airbox kwam ik uit op 204pk vorig jaar.
Js_raidon wrote:DC2TYPER wrote:Zijn die spoon ecu's niet te 'herprogrammeren' ?
Anders bieden ze idd wel weinig mogelijkheden, niet ?
Denk dat niet. Achja, we zullen zien wat het geeft. Heeft me niet veel geld gekost ook niet. Ik zie ze zelfs voor 800 euro staan op internet.
Zal nog wel wat informatie inwinnen
zeker, ik ben benieuwd achter het resultaat :thumbs:
-
-
Js_raidon wrote:Moonrock240 wrote:Het nieuwe kleurtje staat ze goed!!!![]()
Heb je er al mee gereden/geremt?
Ja gisteren even, ze remmen wel een pak beter als originele. Maar ze moeten precies eerst op temperatuur komen vooraleer ze echt gaan 'bijten' niet?
Klopt, eens ze op temperatuur zijn, remmen ze nog een stuk beter...
Ben benieuwd om ze in't echt te zien!
Vandaag nogwat gewerkt aan den ITR. Andere dichtingen voor de remleidingen gestoken. 1 kant lekte beetje.
Dan Spoon ecu gestoken. Auto reageert anders bij optrekken. Vtec op 45000 tr./min. Volgende week terwijl we naar RSP meeting rijden is testen se
En dan uitlaat volledig opgeblonken vanaf de testpipe + Tie-bar gespoten in het premium white.

Dan Spoon ecu gestoken. Auto reageert anders bij optrekken. Vtec op 45000 tr./min. Volgende week terwijl we naar RSP meeting rijden is testen se

En dan uitlaat volledig opgeblonken vanaf de testpipe + Tie-bar gespoten in het premium white.

Aah.. Jou heb ik gisteren gezien toen ik van zantvoort terug kwam.
Ik wou nog ff snel achter je gaan rijden maar dan moest ik die andere auto rechts inhalen maar toen kwam hij al op mijn baan dus ik dacht laat maar.
Pracht auto.
Ik had ook nog ff de alarmlichten voor je aangezet toen je bij de afrit eraf ging
Ik wou nog ff snel achter je gaan rijden maar dan moest ik die andere auto rechts inhalen maar toen kwam hij al op mijn baan dus ik dacht laat maar.
Pracht auto.
Ik had ook nog ff de alarmlichten voor je aangezet toen je bij de afrit eraf ging
micronsil wrote:Aah.. Jou heb ik gisteren gezien toen ik van zantvoort terug kwam.
Pracht auto.
Dat zou me verbazen dat ik dat was want de wagen stond heel het weekend binnen