donkeykong wrote:ik rij er ook apart voor naar haven, ik woon in stad
hij is wel prijzig nu man bijna 1,55 per liter
hehehe, ja man, ben stiekem toch blij dat het niet me daily drive is, als ik de auto zou gebruiken voor woon werk ben ik ruim €120,- lichter per week alleen voor woon werk......
Met me swift ben ik voor €40,- per week klaar :lol:
Dure hobby hebben we ook he.....of het wordt ons duur gemaakt?
hehehe, ja man, ben stiekem toch blij dat het niet me daily drive is, als ik de auto zou gebruiken voor woon werk ben ik ruim €120,- lichter per week alleen voor woon werk...... Met me swift ben ik voor €40,- per week klaar :lol: Dure hobby hebben we ook he.....of het wordt ons duur gemaakt?
40 per week! Vind ik nog duur. Ik pak elke dag lijn 5 naar Museumplein en ik betaal helemaal niks :lol:
hehehe, ja man, ben stiekem toch blij dat het niet me daily drive is, als ik de auto zou gebruiken voor woon werk ben ik ruim €120,- lichter per week alleen voor woon werk...... Met me swift ben ik voor €40,- per week klaar :lol: Dure hobby hebben we ook he.....of het wordt ons duur gemaakt?
1,5 jaar terug zat ik 3 á 3,5 uur in de auto per dag woon werk verkeer. op dat moment piekte de brandstof tegen de €1,70. en ik reed toen ook een auto die 1op10 deed.
Tankte eerst altijd onbemand BP vlakbij mn huis bij de oprit van de snelweg, maar ik ben verhuisd en helaas geen BP hier in de buurt... Alleen de Avia heeft 98, voor de rest 2x shell en het dorp uit brug over op 10 minuten rijden een Q8 en nog iets. Volgensmij heeft de Q8 wel 98l
40 per week! Vind ik nog duur. Ik pak elke dag lijn 5 naar Museumplein en ik betaal helemaal niks :lol:
Openbaarvervoer is voor mij geen optie.
Moet elke dag Almere-Schiphol rijden, is ongeveer 420km per week, red ik op 1 tank, €120,- per 4 weken reiskosten vergoeding, moet ikzelf €40,- per 4weken zelf betalen. Valt dus mee, al zeg ik het zelf...
hmm :P jullie zijn maar goedkoop allemaal ik rij momenteel 1500KM per week met de FN2 loopt aardig in de papieren zo met een gemiddeld verbruik van 1op10
Ik heb van de week met alle files op de A9 :S een nieuw record gehaald met me EP3.
Ik heb 153km gereden en moest er 25 liter in gooien.
Dit betekend 1:6,12. Door een beetje file en sneeuw.
En dit is met BP Ultimate, waarschijnlijk was het anders nog erger?
Gemiddelde snelheid: 16 km per uur :P
Groeten MaRcel
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mistery.