Zal een gezellig druk clubje zijn :razz:. Nee, maar aangezien het er maar een handje vol zijn moet dat te doen zijn. En zodra ik weet wat er met de andere auto's aan de hand is, kan je ook beter de waarde van je eigen auto in schatten :wink:.
mr. X wrote:Als het goed is rijdt (of reed) er nog een gele een in Duitsland ergens en ik heb een foto van een gele, Poolse ITR en volgens mij stond die laatst te koop op www.mobile.de voor een aanzienlijk bedrag. Ik wil ze allemaal opsporen :wink:.
Kheb nog wel iemand voor je uit Rusland die ik ken via Flickr.com :roll:
Zal ik eens doen. Lijkt me wel gaaf een document te maken met de complete lijst te maken met geleverde EDM Y-56 DC2's, aantal eigenaren, km standen etc etc 8)
Ik weet dat er zo'n register is maar kan hem zo snel niet meer terug vinden. Dat is meer Amerikaans en niet echt hoe ik het voor ogen heb. Wij hebben hier al een mooiere lijst.
Ik zie het niet als plagen. Als ik fouten maak word ik daar graag op gewezen. Zolang je jezelf nooit te oud vindt om te leren zal je nooit een verbitterde oude norse vent worden.
Niet iedereen vindt het blijkbaar noodzakelijk om foutloos Nederlands te typen maar ik doe er heel erg mijn best voor. Vind het dan ook niet erg om er op gewezen te worden.