Zijn er belangrijke dingen waarop ik moet letten bij het monteren van een veerpootbrug (voorboven)? Lijkt mij een simpel klusje maar misschien zie ik iets over het hoofd..
slydawg wrote:Veerpootbrug waar? Boven? Onder? Kan niet veel fout gaan, auto op een vlakke ondergrond, niet opgekrikt en gaat goed komen.
Mijn gedachte is de veerpootbrug vastzetten terwijl de auto is opgekrikt.
Waneer de auto op de grond weer laat zakken, zal er meer stijfheid/spanning in de veerpootbrug ontstaan tussen de veerpootbevestigingen. :|
slydawg wrote:Veerpootbrug waar? Boven? Onder? Kan niet veel fout gaan, auto op een vlakke ondergrond, niet opgekrikt en gaat goed komen.
Mijn gedachte is de veerpootbrug vastzetten terwijl de auto is opgekrikt. Waneer de auto op de grond weer laat zakken, zal er meer stijfheid/spanning in de veerpootbrug ontstaan tussen de veerpootbevestigingen. :|
Mijn gedachte is juist dat je dat niet wil, behalve dat je veerpoten eronder uit donderen creeer je als je de veerpootbrug zo monteert spaningen die je niet zou hebbben als de auto gewoon op de grond staat.
Stond zelfs in de instructies van een van me veerpoot bruggen, 'make sure the vehicle is on a leveled surface'.
Mijn gedachte is de veerpootbrug vastzetten terwijl de auto is opgekrikt. Waneer de auto op de grond weer laat zakken, zal er meer stijfheid/spanning in de veerpootbrug ontstaan tussen de veerpootbevestigingen. :|
Mijn gedachte is juist dat je dat niet wil, behalve dat je veerpoten eronder uit donderen creeer je als je de veerpootbrug zo monteert spaningen die je niet zou hebbben als de auto gewoon op de grond staat. Stond zelfs in de instructies van een van me veerpoot bruggen, 'make sure the vehicle is on a leveled surface'.
Bedankt iedereen, ik weet genoeg..
Opkrikken lijkt mij ook niet de bedoeling.