Chrome SLR gesmolten!

Voor alle filmpjes, auto gerelateerde foto's en meeting verslagen
Dimer

Chrome SLR gesmolten!

Post by Dimer »

Image

vroegah :wink:

Image
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

vet gaaf :-)

ookal is het Fake.. :razz:
Jo&

Post by Jo& »

Wat een ongelooflijke prachtige auto!
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Die chrome is inderdaad geweldig mooi. Heb bij MB gewerkt en er meermaals in gereden. Overal bekijks met zo'n auto, super geluid en het mooie is dat hij echt als een Mercedes rijdt..

off topic..

Voor echt vuurwerk moet je echter deze nemen, dan maak je pas wat mee.. 8)

Image
chris

Post by chris »

bastiaan45 wrote:Die chrome is inderdaad geweldig mooi. Heb bij MB gewerkt en er meermaals in gereden. Overal bekijks met zo'n auto, super geluid en het mooie is dat hij echt als een Mercedes rijdt..

off topic..

Voor echt vuurwerk moet je echter deze nemen, dan maak je pas wat mee.. 8)

Image

ik heb me anders ook prima vermaakt in de s65 amg 8)
mr. X

Post by mr. X »

Ik heb ook in de S65 AMG een keer mogen rijden. Bizar, werkelijk bizar snel.

De SLR is echt een erg mooie auto, behalve de lampen die de 722 heeft.

CLK is ook gruwelijk. In Veghel staat de uhm.. SL65 black series als ik me niet vergis. Man, man wat een overfenders heeft dat ding!

Toch een klein puntje van kritiek. Was een tijd geleden in Veghel en altijd is die SLR op slot. Dit keer stond hij open dus nam het er even van en ging erin zitten. Kwaliteit en afwerking is echt hoog, het voelt allemaal heel goed, tot ik een van de twee flippers aanraakte en die er gewoon uit viel :lol:. Verkoper vond het allemaal minder grappig. Hij wist het al wel (hing nog aan een draadje en ze hadden hem gewoon erin gestopt/gehangen). Toen ik zei dat het toch niet de kwaliteit is die je verwacht van een auto van 6 ton was het genoeg en keek hij me bijna uit de auto haha.
MLM

Post by MLM »

Bij de dealer stond die slr neem ik aan
mr. X

Post by mr. X »

Ja niet bij ons in de schuur helaas :lol:.
DC2TYPER

Post by DC2TYPER »

mr. X wrote:Ja niet bij ons in de schuur helaas :lol:.

in je verhaal leek het even alsof die gewoon ergens op straat zou staan :razz:
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

CLS 63 AMG 's staan hier bij ons op het industrie op bijna iedere hoek. lijkt wel of ze voor niks weg gegeven worden.

heb er één keer in mee mogen rijden.. leuk spul, zwaar bruut geluid.
de V8 klinkt als een V12 als je de brul uit de pijpen hoort :-)
Dimer

Post by Dimer »

iVTEC-fab wrote:CLS 63 AMG 's staan hier bij ons op het industrie op bijna iedere hoek. lijkt wel of ze voor niks weg gegeven worden.

heb er één keer in mee mogen rijden.. leuk spul, zwaar bruut geluid.
de V8 klinkt als een V12 als je de brul uit de pijpen hoort :-)
die dingen rijden hier ook af en aan...
Jo&

Post by Jo& »

Niet om te overdrijven, maar ik heb van Duitsland naar Zwitserland gereden in de volgende autos van AMG: S63, SL65 cabrio (V12 biturbo :D ) en een CLK 63.

Heb met testcoureurs meegereden op het test circuit in een:
CL65, E63 combi, CLK63 cabrio en een stads/touring bus 8)

Ben ook in de fabriek geweest. Lijkt meer op een lab. Is er heeel schoon. De 'monteurs' werken allemaal maar aan 1 motor tegelijk en bouwen die zelf van begin tot eind op.

Kan niet anders zeggen dan dat het ongelofelijk waanzinnig te gek was.

Kan wel een keer wat foto's uploaden, maar die staan op een andere pc.
iVTEC-fab

Post by iVTEC-fab »

dat vind ik nou wel erg overdreven... :silly: :slaan:
Jo&

Post by Jo& »

iVTEC-fab wrote:dat vind ik nou wel erg overdreven... :silly: :slaan:

Tsja, ik ben eigenlijk niet opschepperig, maar het is gewoon zo... :o ops:

Ik kreeg smiddags te horen dat er een plekje over was want iemand had afgezegt. En via via wisten zij hoe gaaf ik auto's vind en hoe graag ik mee wilde. Eerst dachten ze... een vrouw :shock: die nemen we niet mee.
Maar eenmaal daar wisten ze zeker dat ze er alleen maar goed aan hadden gedaan!

Mja zat smiddags op school en werd uit een vergadering van de directeur gehaald want ik nam mn mobiel niet op dus hadden ze naar mn school gebeld. Of ik om 6uur op Schiphol kon zijn... Het was iets van 12uur smiddags ofzo... Ik zei natuurlijk meteen JA.
Zodoende... Op school gezegt dat ik wegging. Naar huis gesjeest, oppas voor mn hond geregeld, ingepakt, passpoort gezocht (whaa gelukkig gevonden) taxi naar station en van Eindhoven naar Amsterdam met de trein. (was te bang voor files). En toen zat ik de volgende ochtend in een AMG. The rest is history. Zoiets komt maar 1x in je leven voorbij denk ik.
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Ik kan het nog wel meer overdrijven. 8) Sorry, maar dat is echt waar. Ik heb bij ASV Mercedes Veghel gewerkt en in elke denkbare AMG gereden. Alle 65's AMGs, en daaruit kan ik concluderen dat de CLK DTM veruit het heftigst is.

Het allermooiste, en dat is echt uniek, ik ben samen met een collega naar HWA te Affalterbach (de thuisbasis van AMG) geweest, heb de complete fabriek gezien en waar de echt een zeldzaamheid qua Mercedes staat. Ik heb niet zelf mogen rijden, maar wel mee mogen rijden in de CLK GTR..

Deze dus:

Image
Dimer

Post by Dimer »

dichterbij dan dit ben ik niet gekomen.... :lol:

Image

Image

Image

Op Zandvoort kon m'n vader goed meerijden met de CLK DTM en de SLR. In de bochten was hij sneller, alleen op het rechte eind waren de Benzen erg rap. Ze werden bestuurd door Mercedes piloten. Helaas werd m'n vader iets te gretig en verremde hij zich in de Tarzan.....
bastiaan45

Post by bastiaan45 »

Hey Dimer,

Hele stoere foto's moet ik zeggen.

Al werden de Benzen niet bestuurd door Mercedes piloten, want zowel de SLR als de CLK DTM zijn van ASV Veghel die je hier toont en worden door de twee eigenaren Cees en Michel bestuurd. Moet ik wel zeggen dat die bovengemiddeld goed kunnen rijden, omdat zij op ongeveer elk evenement deze auto's bereiden en zeker als gevorderd circuitrijders bestempeld mogen worden.
mr. X

Post by mr. X »

CLK GTR :worshippy:! Echt heel erg mooi.

Op de Gullwing en SSK na volgens mij de meest begerenswaardige Mercedes.

Ze hebben echt een paar prachtige auto's/klassiekers. Ik loop er al helemaal warm voor terwijl ik niet écht een Mercedes man ben. Oude auto's die een stempel op de historie van de automobiel heeft gehad zijn sowieso gigantisch gaaf.
Dimer

Post by Dimer »

bastiaan45 wrote:Hey Dimer,

Hele stoere foto's moet ik zeggen.

Al werden de Benzen niet bestuurd door Mercedes piloten, want zowel de SLR als de CLK DTM zijn van ASV Veghel die je hier toont en worden door de twee eigenaren Cees en Michel bestuurd. Moet ik wel zeggen dat die bovengemiddeld goed kunnen rijden, omdat zij op ongeveer elk evenement deze auto's bereiden en zeker als gevorderd circuitrijders bestempeld mogen worden.

Ah toch een beetje Mercedes :lol:

Het mooie aan de SLR vind ik dat als ik 'm gewoon zie staan, vind ik 'm niet zo heel erg bijzonder. Maar als je de SLR ziet rijden (vooral op de baan) is ie echt prachtig!! Alleen de 722 vind ik hoe dan ook altijd mooi.
HONDA

Post by HONDA »

Was je eindelijk bij een echt stadion Dimer...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Locked