R's Racing - FF Voorstellen
- vtec vince
-
-
mr. X wrote:Oh ik noemde dat altijd een dieselpijpjewist niet dat het Dolphin tip heet.
Vind die uitlaat overigens al-tijd een succes. Heerlijk voor mensen die geen verstand hebben van auto's en naast je komen staan bij het stoplicht. Die denken dus minstens dat je een diesel rijdt hehe..
Totdat ie bij de 5000 toeren komt! Klinkt het toch ietjes anders dan een dieseltje. :lol:
-
Zo, maar weer ff een update
Spoiler stukje omlaag gezet. Ff een paar extra gaatjes erbij geboord. :wink:
Nieuwe Nuts:
Project Kics R26 Neo Crome om precies te zijn. Die dingen zijn best prijzig, but very much worth it.
Heb ook een rood Ltec 2 spoke stuur gekocht. Ooit komt er nog een ander stuurtje voor in de plaats.
Volgende maand ga ik waarschijnlijk een b20b onderblok halen met vtec conversie kit. Vtec kop ligt al in het schuurtje te wachten. :wink:
Ben nu ook bezig om alle teermatten er uit te hakken. Met dit koude weer gaat het bijzonder makkelijk moet ik zegge. Later als de gastank er ook uit is word de hele binnenkant weer mooi y56 gespoten. My god, het geluid in de auto is nu nog rauwer en harder geworden dan eerst. Me like a lot! Hihi
Hoe de Civic er nu bij staat:

Spoiler stukje omlaag gezet. Ff een paar extra gaatjes erbij geboord. :wink:

Nieuwe Nuts:
Project Kics R26 Neo Crome om precies te zijn. Die dingen zijn best prijzig, but very much worth it.

Volgende maand ga ik waarschijnlijk een b20b onderblok halen met vtec conversie kit. Vtec kop ligt al in het schuurtje te wachten. :wink:
Ben nu ook bezig om alle teermatten er uit te hakken. Met dit koude weer gaat het bijzonder makkelijk moet ik zegge. Later als de gastank er ook uit is word de hele binnenkant weer mooi y56 gespoten. My god, het geluid in de auto is nu nog rauwer en harder geworden dan eerst. Me like a lot! Hihi
Hoe de Civic er nu bij staat:

- Knite Force
- Knite Force
-
-