Hehe, bedankt gasten. En idd Benjdmin, als je goedkoop aan een setje CE28N kunt komen laat het me dan ff weten :wink: Remmerij bevalt overigens ook goed :-)
Nou nou, je kunt ook overdrijven he :razz: Auto is btw nog lang niet klaar, binnenkort andere koppeling etc. en dan wil ik de boel verder motorisch aanpakken. Je hebt trouwens een pm-tje :wink:
Arno, late reactie maar zitten die Takata's achter op de OEM punten voor de achtergordels vast? Wil ze wel graag maar twijfel nog om zowel de stoel te beschadigen (3" is niet misselijk en past eigenlijk niet lekker door de stoel, toch?) en met normaal rijden is het zo'n gedoe :|
Takata's zitten gewoon op de OEM bevestigings punten :wink: Verders passen ze prima en als je idd vaak in en uit moet stappen is het wel es een gedoe uiteraard :razz: Maar je raakt er wel aan gewend :-)
Edit:
Valt zo wel mee toch:
Ik vind het wel wat hebben, maakt de auto optisch net wat lager. Mss niet zo slick maar het maakt de auto verders wel af gezien de frontlip. En ze kunnen er nog altijd af mocht het me niet bevallen :wink: