Gladheid?
Ik las al een bericht van iemand die met achterwielaandrijving zou blijven rijden oid.... Nou geloof me, dat is niet het geval!! rij voor de zaak met een B*W 325I en dat is ook met winterbanden bijna niet meer te doen...
Gisteren koste een ritje Zoetermeer naar Rotterdam (normaal gesproken 20minuten) mij 3 uur!! Ben 3 keer vast komen te staan op rotondes en kwam in Rotterdam alleen de tunneltjes omhoog met 60kph (terwijl iedereen max. 30kph reed).
Het is gewoon russisch roulette met achterwielaandrijving. Met de Honda heb ik flink lol gehad het weekend op een groot parkeerterrein 8)
Gisteren koste een ritje Zoetermeer naar Rotterdam (normaal gesproken 20minuten) mij 3 uur!! Ben 3 keer vast komen te staan op rotondes en kwam in Rotterdam alleen de tunneltjes omhoog met 60kph (terwijl iedereen max. 30kph reed).
Het is gewoon russisch roulette met achterwielaandrijving. Met de Honda heb ik flink lol gehad het weekend op een groot parkeerterrein 8)
-
zo ik heb de laatste dagen echt de meeste lol gehad met de integra in tijden weer. geweldig die sneeuw
zondag was helemaal erg toen was de rijksweg ook bijna niet begaanbaar richting breda. maar met winterbanden kom je een heel eind. je kan zo geweldig klieren met de interga in de sneeuw. heerlijk.
maar t heeft nu ook weer lang genoeg geduurd. want ik kan me voorstellen dat de meeste mensen er niet zo blij mee zijn.
zondag was helemaal erg toen was de rijksweg ook bijna niet begaanbaar richting breda. maar met winterbanden kom je een heel eind. je kan zo geweldig klieren met de interga in de sneeuw. heerlijk.
maar t heeft nu ook weer lang genoeg geduurd. want ik kan me voorstellen dat de meeste mensen er niet zo blij mee zijn.
-
mn broer reed op de snelweg, middelste baan, wordt hij ingehaald links door iemand die echt over de 100 reed. 2 tellen later keek hij de koplampen van die auto aan, ding flipte zo 180 om en begon te spinnen :shock:
in een reflex wist hij er via de vluchtstrook omheen te sturen, scheelde 20 cm.. :razz:
in een reflex wist hij er via de vluchtstrook omheen te sturen, scheelde 20 cm.. :razz:
-
- vtec vince
Met de Nissan 100NX GT van een colega driften GENIAAL!
We hebben alles gedaan wat je kan bedenken.
Lekker om weer even kind te zijn al ben ik niet heel erg volwassen LOL.
Glijden met een Scania........+aanhanger. :shock: :shock:
Met 20t niet zo grappig meer als je uitbreekt. :roll:
Nee zou achtelijk zijn als daar ook mee speelt word.
Met mn eigen auto heb ik amper gereden.
Wat een drama zeg natuurlijk geen winterbanden.
Demian.
We hebben alles gedaan wat je kan bedenken.
Lekker om weer even kind te zijn al ben ik niet heel erg volwassen LOL.
Glijden met een Scania........+aanhanger. :shock: :shock:
Met 20t niet zo grappig meer als je uitbreekt. :roll:
Nee zou achtelijk zijn als daar ook mee speelt word.
Met mn eigen auto heb ik amper gereden.
Wat een drama zeg natuurlijk geen winterbanden.

Demian.
- Gaskleppie
Het is gewoon russisch roulette met achterwielaandrijving.
Een maat van me heeft een Z3 coupe. Die was met die sneeuw ook een half uur bezig om uit zn parkeer vak te komen. Alleen maar spinnen en glijden. Na dat half uur heeft hij hem maar weer provisorisch geparkeerd en de mini van zn meisie gepakt. Die reedt zo weg met zn voorwiel aandrijving!
-
Quote:
Het is gewoon russisch roulette met achterwielaandrijving.
Een maat van me heeft een Z3 coupe. Die was met die sneeuw ook een half uur bezig om uit zn parkeer vak te komen. Alleen maar spinnen en glijden. Na dat half uur heeft hij hem maar weer provisorisch geparkeerd en de mini van zn meisie gepakt. Die reedt zo weg met zn voorwiel aandrijving!
Het ergste is inderdaad uit een parkeervak. Gisteren zat ik vast in de ontwateringsgreppel achter een parkeervak dat schuin afloopt. Lekker, geen beweging in te krijgen met RWD.. Onze Subaru is echt wel een uitkomst in dit weer, lach je iedereen uit, en kan er de beemer uittrekken..