Uit de oude doos... de AutoWeektest van de ATR!
Uit de oude doos... de AutoWeektest van de ATR!
Na lang zoeken dan toch eindelijk gevonden, de AutoWeektest van mijn nieuwe (auto)liefde.. de Accord Type R! Uit de oude doos wel te verstaan.
Speciaal voor de liefhebbers!
http://www.rijbijkoos.nl/data/docs/Honda%20Accord%20Type%20R.pdf
Speciaal voor de liefhebbers!
http://www.rijbijkoos.nl/data/docs/Honda%20Accord%20Type%20R.pdf
Thnx man het was heel leervol, toch wel een ideale combinatie tussen comfort en prestaties zou ik zeggen. Misschien wel nog beter dan de huidige civic type-r.
En deze heeft tenminste nog vtec van de oude stempel, lekker brute inslag. Heb trouwens nooit niet begrepen waarom ze daar van afgestapt zijn. Weet iemand waarom? Greetz
En deze heeft tenminste nog vtec van de oude stempel, lekker brute inslag. Heb trouwens nooit niet begrepen waarom ze daar van afgestapt zijn. Weet iemand waarom? Greetz
http://www.youtube.com/watch?v=DPMZtAnKDuE
ATR bij topgear :mrgreen:
ATR bij topgear :mrgreen:
Spons wrote:http://www.youtube.com/watch?v=DPMZtAnKDuE
ATR bij topgear :mrgreen:
Het filmpje wordt nog leuker als je ook het eerste deel van de review bekijkt waarin de standaard versie getest wordt! 8)
Hierbij dus het gehele filmpje!
http://videos.streetfire.net/video/Top-Gear-19981001_547871.htm
Sinister wrote:Thnx man het was heel leervol, toch wel een ideale combinatie tussen comfort en prestaties zou ik zeggen. Misschien wel nog beter dan de huidige civic type-r.
En deze heeft tenminste nog vtec van de oude stempel, lekker brute inslag. Heb trouwens nooit niet begrepen waarom ze daar van afgestapt zijn. Weet iemand waarom? Greetz
Honda is er niet zozeer vanaf gestapt, het heeft eerder met de verdere ontwikkeling van de blokken te maken. De nieuwe Honda blokken (K20/F20)
zijn ontwikkeld om ook meer vermogen in het middengebied (RPM's) te genereren. Als je beide motoren (direct na elkaar) test merk je gewoon dat de nieuwe generatie een stuk verfijnder is.
Ik moet echter eerlijk toegeven dat de "oude stempel" mijn voorkeur heeft!
:lol:
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am
Dirk V wrote:Sinister wrote:Thnx man het was heel leervol, toch wel een ideale combinatie tussen comfort en prestaties zou ik zeggen. Misschien wel nog beter dan de huidige civic type-r.
En deze heeft tenminste nog vtec van de oude stempel, lekker brute inslag. Heb trouwens nooit niet begrepen waarom ze daar van afgestapt zijn. Weet iemand waarom? Greetz
Honda is er niet zozeer vanaf gestapt, het heeft eerder met de verdere ontwikkeling van de blokken te maken. De nieuwe Honda blokken (K20/F20)
zijn ontwikkeld om ook meer vermogen in het middengebied (RPM's) te genereren. Als je beide motoren (direct na elkaar) test merk je gewoon dat de nieuwe generatie een stuk verfijnder is.
Ik moet echter eerlijk toegeven dat de "oude stempel" mijn voorkeur heeft!
:lol:
SSssstttttttttt....
nooit een slapende hond wakker maken
Ze hadden destijds de ATR in de duurtest (nog volgens de oude stempel, dus minimaal 50.000km rijden), en op één van die tripjes gingen ze met Peter even naar de Ring 8) En in de AV supertest van 1998 kwam de ATR ook even langs. Kwam op de vierde plaats in de eindrangschikking terecht
Bij de eerste rij-impressie met de ATR waren ze trouwens ook laaiend enthausiast :clap
Bij de eerste rij-impressie met de ATR waren ze trouwens ook laaiend enthausiast :clap
-
- Posts: 471
- Joined: Mon Mar 17, 2008 12:37 pm
- vtec vince
- Posts: 2751
- Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am