Gladheid?

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

[quote="S.J."][quote=""vtec vince":wa2vyk34"]@ S.J. Volgens mij mag jij helemaal geen gemotoriseerd voertuig besturen ]
waarom niet?[/quote:wa2vyk34]

Iemand een rijontzegginkje?
Jo&

Post by Jo& »

Asch600RR wrote:
S.J. wrote:
"vtec vince":2c2tmcaz wrote:@ S.J. Volgens mij mag jij helemaal geen gemotoriseerd voertuig besturen ]
waarom niet?

Iemand een rijontzegginkje?[/quote:2c2tmcaz]
Als hij nog een los bromfietscertificaat heeft komen ze daar bijna niet achter... Tot wanneer zijn die dingen nog geldig eigenlijk, die zouden toch afgeschaft worden?

Asch600RR wrote:@t Jo&
jawel, zit een schroefsetje op. Maar is heel gering (±3cm) lager gezet. Zitten standaard ep3 wielen op. Andere setje wielen wat ik heb liggen is 15 inch en zitten hele platte banden op. Daarmee komt ie helemaal laag te liggen. Kan wel mn standaard dempers erop zetten maar dat is zoveel werk. Misschien toch maar stalen velgen kopen met winterbanden.

3cm kan wel verschil maken hoor.
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

Naar mijn weten is een bromfietscertificaat niet (of spoedig niet) meer geldig. Volgens mij moet iedereen tegenwoordig zo'n rijbewijspasje hebben, net als bij A, B, C etc. Diegene die al een certificaat hadden moeten ook zo'n pasje aanvragen.
Ik neem aan dat bij een controle het oude bromfietscertificaat niet meer geldig is.

Enneh, 3cm vind ik zelf ook genoeg. Ik rij toch 99,9% op straat.
Ik raak nu al met regelmaat de uitlaat.
S.J.

Post by S.J. »

Asch600RR wrote:
S.J. wrote:
"vtec vince":2wicleks wrote:@ S.J. Volgens mij mag jij helemaal geen gemotoriseerd voertuig besturen ]
waarom niet?

Iemand een rijontzegginkje?[/quote:2wicleks]
Ik heb geen rijontzegging. Ik ben geflitst dus alleen een boete(die ondertussen wel binnen is).
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

Iemand een rijontzegginkje?[/quote]
Ik heb geen rijontzegging. Ik ben geflitst dus alleen een boete(die ondertussen wel binnen is).[/quote]

En hoe hoog, meer als +30km p/uur ?
S.J.

Post by S.J. »

58 te hard
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

oeeii, een eerste keer?
bedrag staat er niet bij of wel?
Maus_aka_papachico

Post by Maus_aka_papachico »

S.J. wrote:58 te hard

Begin van het jaar met 42 ( na correctie) te hard op proviciale weg geflitst... 330 pleuries.. :twisted:
Dimer

Post by Dimer »

Gelukkig hoef ik de weg niet op. Een paar jaar geleden was het ook zo heftig. Toen had ik de EP3 nog, het was zo glad langs de Amstel dat ik echt stapvoets moest rijden..

Ik ging toen ook samen met m'n vriendin op drie kleine kinderen passen voor twee dagen. Toen moesten wij ze naar school brengen, maar ik kwam de oprit niet eens af, zoveel sneeuw lag er! Het heeft me 1.5 uur gekost om die oprit uit te graven.. Ondertussen hadden we al een moeder gebeld van een van de vriendjes, die kwam ze toen ophalen :D

Op de weg naar huis kwam ik toen ook nog eens vast te zitten bij een drempel, wat een drama!
Jordan

Post by Jordan »

heb de bedrijfsauto... die staat op standaard hoogte dus nergens problemen....
de S staat stil
Honda history: EK3 '00 / EK4 '96 Facelift / AL '87 / AP1 '00 / EP3 '03 Facelift / FK2 '06
Johan FN2

Post by Johan FN2 »

Arno wrote:
Johan FN2 wrote:Ik heb nergens last van... :mrgreen:

Heb ik jouw mss vrijdagmiddag gespot rond snelweg bij Zwolle?

Nee helaas, ik was het niet... :-)
vtec vince

Post by vtec vince »

[quote="S.J."][quote=""vtec vince":3t1y2lmt"]@ S.J. Volgens mij mag jij helemaal geen gemotoriseerd voertuig besturen ]
waarom niet?[/quote:3t1y2lmt]

:wink:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Roy

Post by Roy »

S.J. wrote:58 te hard

Dat kan niet :!:

Als je met meer dan 50 ben geflitst ben je je Rijbewijs voor een tijdje kwijt en in jouw geval ook een punt.

[quote="Asch600RR"]Om even on topic te blijven]

klik hier om je problemen op te lossen
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

JDM YOOO
HONDA

Post by HONDA »

Net boodschappen gedaan met de EP3. Onderweg kwamen we langs een parkeerplaats van een busbedrijf... hmm sneeuw en een lege parkeerplaats.

Volop rondjes draaien met de kofferbak vol tassen, mama op de achterbank en mijn vriendin naast me. :D
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
mr. X

Post by mr. X »

HONDA wrote:Volop rondjes draaien met de kofferbak vol tassen, mama op de achterbank en mijn vriendin naast me. :D

Bofkont :D

Wie schreeuwde er harder? Mama of het meisje.

Met de Civic is het behelpen zeg. Ik wilde via de achterkant van onze schuur erin rijden maar daar komt sowieso weinig zon waardoor er nog een pak van 30 cm ligt. Ik denk: nou stug als me dat niet gaat lukken meet het scheelde niet veel. Iets wat normaal zo normaal is kost nu een half uur :lol:. Met gladde banden begin je écht niks. Toen de auto goed en wel binnen stond zag ik dat de afdekplaat van de motor als sneeuwschuiver had gefungeerd (rij altijd achteruit binnen). De sneeuw lag namelijk zo hoog dat de bumper erin zakte. Sleutelt ook heeeel fijn, als alles begint te dooien :|. Leek net of ik in een beekje lag te werken.
Jo&

Post by Jo& »

Met mn VW polo (paar duizend km nog nieuwe voorbandjes) rij ik overal gewoon door.
Voordeel is dat het een lichte auto is met (hele) dunne bandjes.

Gister nog een C-klasse de straat uit moeten duwen met 4 man en wat karton. Half uur bezig geweest.
Mjah eerlijk die man reed ook niet echt goed, gaaf veelste veel gas (automaat). Ik zei op een gegeven moment zet hem in zn 2. Hij wist niet eens hoe :s

Stond ook al een 1 serie van iemand uit de straat vast. Sneu verhaal, die man kwam de straat uit uit, was hij er eindelijk uit stond hij hier ergens anders in het dorp vast, besloot hij weer naar huis te gaan stond hij weer hier in de straat vast net voor hij thuis was...
CTR-Asch

Post by CTR-Asch »

g-unit wrote:
"S.J.":1w6tj9ho wrote:58 te hard

Dat kan niet :!:

Als je met meer dan 50 ben geflitst ben je je Rijbewijs voor een tijdje kwijt en in jouw geval ook een punt.

[quote="Asch600RR"]Om even on topic te blijven]

klik hier om je problemen op te lossen[/quote:1w6tj9ho]

hahhaa, saank waar kan ik die halen?
slydawg

Post by slydawg »

Durf het bijna niet te zeggen maar met me swift een halve tank opgemaakt aan spelen op een groot parkeer terrein.
Jo&

Post by Jo& »

slydawg wrote:Durf het bijna niet te zeggen maar met me swift een halve tank opgemaakt aan spelen op een groot parkeer terrein.

Hehe dat mag je best zeggen!
Locked