JDM vs UK type R
JDM vs UK type R
Hallo
ik ben aan het kijken voor een JDM integra type-r
Maar nou heb ik een vraagje
Hoe kan ik zien of het een JDM of UK integra is ?
ik ben aan het kijken voor een JDM integra type-r
Maar nou heb ik een vraagje
Hoe kan ik zien of het een JDM of UK integra is ?
-
Op het uiterlijk:Een normale Uk-versie heeft idd de ronde koplampen en een ''JDM'' Integra(Japanse) heeft de langwerpige lichten(dus andere motorkap,voorvleugels,grill en voorbumper).
Ook schelen de koffers (De JDM-versie heeft geen ruitewisser en geen (soms) 3de remlicht).
Bij de JDM versie heeft de achterbumper heeft geen mistlicht (tenzij er eentje ingeplaats is zoals bij mij het geval jammer genoegt is) en een kleine nummerplaatuitsparing.
Ook aan het blauwe VINtag kun je het zien.Ik dacht dat het chassisnummer direct met Dc2-xxxxx begint t.o.v een ''normale'' Integra met JHMxxxxxx begint,maar don't shoot me if I'm wrong :-) .
Ook kun je het zien aan de motorblokcode(als de motor niet gewijzigt is) aan de B18c-motorblokcode(voor de JDM)en B18c6 voor de Uk.
Normaal gaat de kilometerteller niet in miles,maar in kilometer en gaat de wijzer tot 180Km/per uur(indien dit ook niet gewijzigt is).
Er zullen wel nog verschillen zijn zekers?
Grtz
Ook schelen de koffers (De JDM-versie heeft geen ruitewisser en geen (soms) 3de remlicht).
Bij de JDM versie heeft de achterbumper heeft geen mistlicht (tenzij er eentje ingeplaats is zoals bij mij het geval jammer genoegt is) en een kleine nummerplaatuitsparing.
Ook aan het blauwe VINtag kun je het zien.Ik dacht dat het chassisnummer direct met Dc2-xxxxx begint t.o.v een ''normale'' Integra met JHMxxxxxx begint,maar don't shoot me if I'm wrong :-) .
Ook kun je het zien aan de motorblokcode(als de motor niet gewijzigt is) aan de B18c-motorblokcode(voor de JDM)en B18c6 voor de Uk.
Normaal gaat de kilometerteller niet in miles,maar in kilometer en gaat de wijzer tot 180Km/per uur(indien dit ook niet gewijzigt is).
Grtz
Marseille wrote:Op het uiterlijk:Een normale Uk-versie heeft idd de ronde koplampen en een ''JDM'' Integra(Japanse) heeft de langwerpige lichten(dus andere motorkap,voorvleugels,grill en voorbumper).
Grtz
FF voorstellen mss? :wink:
Benjdmin wrote:mr. X wrote:Inderdaad. Beide alsjeblieft.
Net of wij niet weten wat de verschillen zijn. We zijn alleen een beetje moe van mensen die zich niet voorstellen en gelijk met domme vragen komen.
Thank you, I thought you were taking this thread serious for a second...
If your new to the Honda/Integra scene, its a valid question imho.
mr. X wrote:Yea right, just like me and Urvin don't know what we're talking about..
Come on dude give me some credit! Besides, you should know me better than that.
Iemand die zich niet voor stelt krijgt van mij ook geen (nuttig) antwoord.
De topic starter heeft zich ondertussen voorgesteld. Hij stelt de vraag, dus zullen we serieuze antwoorden gaan geven?
Ik begrijp dat je het vervelend vindt als iemand zich niet voorstelt en een in jouw ogen voor de hand liggende vraag stelt, maar toch...
[quote="MLM"]Wat is een uk type r? like keung says]
UK Type-R is een Type R voor de UK markt.
Welkom...
De verschillen zijn inderdaad heel makkelijk te zien, zoals voorgaand al beschreven. In de UK is de integra ook gewoon geleverd met de ronde koplampen, zoals hier in NL. In de UK rijden echter wel heel wat Japanse import integra's (ander front)
Ben je op zoek naar een 96spec of 98spec Japanse integra?
Hier zitten namelijk ook een paar kleine verschillen tussen.
Succes met je zoektocht.
De verschillen zijn inderdaad heel makkelijk te zien, zoals voorgaand al beschreven. In de UK is de integra ook gewoon geleverd met de ronde koplampen, zoals hier in NL. In de UK rijden echter wel heel wat Japanse import integra's (ander front)
Ben je op zoek naar een 96spec of 98spec Japanse integra?
Hier zitten namelijk ook een paar kleine verschillen tussen.
Succes met je zoektocht.