Wat en onverantwoordelijke en naieve kerel, ongelooflijk.
Als je met zo'n supersportwagen te veld gaat, wat een F50 is, moet je dat kind er gewoon uitlaten. Je weet nooit wat er kan gebeuren. Kind moet altijd voorin gezet worden en is levensgevaarlijk, het kan ook aan een andere weggebruiker liggen.
En dan achteraf klagen dat de constructie zo tegenvalt en dit niet kan hebben, in een auto die puur voor circuitgebruik is en compleet opgetrokken uit lichtgewicht materialen.
Neem je verantwoording en laat zo'n jong king uit een dergelijke auto weg, koop een Mercedes als je een 'veilige' auto wilt.
Los van het feit dat hij wat mij betreft de mooiste auto ooit gemaakt toto rijdt..
Die is gebouwd in 1995 t/m 1997.
Er zijn 349 stuks gemaakt.
In 3.8 sec van 0 naar 100 , top is sneller dan 325 km/u.
Stel je gaat op topsneheid van de weg af .... dan kunnen ze de onderdelen in een omtrek van 2 km zoeken ofzo :shock:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Die Enzo nooit gezien die met 200+ gecrasht is? Ding lag dus letterlijk versplinterd over de weg, alleen de cocon (gedeelte waar de stoel op stond) was nog in takt.
dat noemen ze een monocoque (ik weet niet of ik het goed spel). De nsx heeft dat ook. @Maarten, je hebt gister gezien hoe dun de achterkant van de nsx is!
Precies. De opgewekte kinetische energie wordt afgebroken als een auto versnippert.
Veel mensen denk bij het zien van een auto wrak waar niks van over is dat het een slechte auto is. Juist het tegendeel is vaak waar.
Niet voor niets dat een F1 auto ook helemaal versplintert bij impact.