MLM wrote:Ooooh, ik ben dus blijkbaar niet de enige die zn thesis aan het schrijven is. Ik had niet verwacht dat het zo zou tegenvallen. Tis elke keer weer een zware klus om er aan te beginnen. Hoopte eigenlijk om in feb klaar te zijn. Maar mischien moet ik de deadline toch maar even herzien.
slydawg wrote:Is het bij jullie ook zo lekker weer? Heb ff lekker lopen glijden op een grote parkeer plaats bij me job. File A6 viel reuze mee!
Fantastisch, thuis een pak sneeuw, hier op t werk geloven ze niet dat het
gesneeuwd heeft.
Dus een dagje in het grijze Belgie en vanavond weer terug naar ons besneeuzde oord :razz:
berryb0nzo wrote:ik heb een vrouwlijke mondhygieniste van mijn eigen leeftijd (23) en vind het helemaal niet erg om er naar toe te gaan.! Meetal heb ik wel een gaatje :wink: :lol:
Gezellig! Weet je bij haar ook de gaatjes tevinden? Is vaak nog gezelliger!
Chatten lijkt me super!
Ag als mensen willen praten is er anders Hyves of MSN nog toch?
Digitalepigmentsverknettering!
Het is vanaf vanmorgen 10 uur begonnen en nog altijd sneeuwt het hier vrolijk door. Er ligt inmiddels echt een dik pak. Vreselijk glad, zeker aangezien we afgelegen wonen en hier niet gestrooid wordt :bday:
mr. X wrote:Het is vanaf vanmorgen 10 uur begonnen en nog altijd sneeuwt het hier vrolijk door. Er ligt inmiddels echt een dik pak. Vreselijk glad, zeker aangezien we afgelegen wonen en hier niet gestrooid wordt :bday:
lucky basterd.. had je nu die z4 nog maar he :wink: