Ferrari A15
Ferrari A15
Mya moet het toch even delen...zit op de A15 rij 130....haal een Ferrari in en was hem nog niet voorbij of knalt direct achter me Ik denk what the fuck is dit. :lol:
Al goed ik denk dah verschil wil ik wel zien en vooral horen...trap hem op zijn staart en hij volgt vrolijk om er bij de 200 rechts in ene voorbij te knallen alsof je stilstaat...
Vond ik dan toch wel weer grappig :lol:
Was een 612 Scaglietti weet ik bijna zeker...
Specs:
Maximum power 397 kW (540 CV) at 7250 rpm
Maximum torque 588 Nm (434 lbft) at 5250 rpm
http://www.ferrari.com/English/GT_Sport ... Sheet.aspx
:lol:
Al goed ik denk dah verschil wil ik wel zien en vooral horen...trap hem op zijn staart en hij volgt vrolijk om er bij de 200 rechts in ene voorbij te knallen alsof je stilstaat...
Vond ik dan toch wel weer grappig :lol:
Was een 612 Scaglietti weet ik bijna zeker...
Specs:
Maximum power 397 kW (540 CV) at 7250 rpm
Maximum torque 588 Nm (434 lbft) at 5250 rpm
http://www.ferrari.com/English/GT_Sport ... Sheet.aspx
:lol:
- vtec vince
Je post dit op zondag, was het toevallig de zaterdag ervoor?
http://www.ad.nl/ad/nl/1000/Nieuws/arti ... rari.dhtml
Omgeving R'dam en een racende Ferrari is iets teveel toeval...
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
- vtec vince
HONDA wrote:Je post dit op zondag, was het toevallig de zaterdag ervoor?
Wat een mafkees om zo hard te rijden met een peuter in de auto :evil:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
- vtec vince
mr. X wrote:"Jo&":3bnhr5nu wrote:Jullie gaan er vanuit dat deze persoon onverantwoord reed en geen kinderstoeltje had... maar dat weet je helemaal niet.
Waar staat dat?[/quote:3bnhr5nu]
Hier:vtec vince wrote:Wat een mafkees om zo hard te rijden met een peuter in de auto :evil:
en hier:Dimer wrote:Idd... volgens mij is het ook nogal lastig om een kinderstoeltje in een F50 te krijgen. Dus waarschijnlijk zat ie gewoon in de riem wat levensgevaarlijk is!
Sukkel...
Misschien reed hij verantwoord maar is er een andere reden dat hij de macht over het stuur verloor.
Overstekend rendier ofzo?!
Zeggen dat het kind niet in een kinderstoel zit betekend dat je zegt dat dat onverantwoord is.
Misschien zat hij er wel in.
Jo& wrote:"mr. X":kt8kepm4 wrote:"Jo&":kt8kepm4 wrote:Jullie gaan er vanuit dat deze persoon onverantwoord reed en geen kinderstoeltje had... maar dat weet je helemaal niet.
Waar staat dat?[/quote:kt8kepm4]
Hier:vtec vince wrote:Wat een mafkees om zo hard te rijden met een peuter in de auto :evil:
en hier:Dimer wrote:Idd... volgens mij is het ook nogal lastig om een kinderstoeltje in een F50 te krijgen. Dus waarschijnlijk zat ie gewoon in de riem wat levensgevaarlijk is!
Sukkel...
Misschien reed hij verantwoord maar is er een andere reden dat hij de macht over het stuur verloor.
Overstekend rendier ofzo?!
Zeggen dat het kind niet in een kinderstoel zit betekend dat je zegt dat dat onverantwoord is.
Misschien zat hij er wel in.[/quote:kt8kepm4]
Nu heb ik onderhand best wel wat ervaring met kinderstoeltjes en ik denk niet dat ik hier een veilig kinderstoeltje in krijg...

Toevallig heb ik zelf ook een tweezits sportauto met kuipstoelen, daar krijg ik ons kinderstoeltje niet in..
Misschien heb ik ongelijk en is het hem wel gelukt, maar voor alsnog denk ik niet dat hij er een stoeltje in had.
Ik heb net nog even wat rondgespeurd
Het blijkt dat hij toch een kinderstoel in de F50 heeft gekregen :wink:

Ramon.s wrote:Zojuist kom ik op de zaak en lees jullie mails.
Zeer attent van jullie allemaal en ik waardeer deze mails ten zeerste.
De kleine van mij heeft 2 gebroken benen omdat de velg aan de rechterzijde door die boom naar binnen is geslagen. Dwars door de dunne plaat waar je voeten op steunen. Inmiddels gaat het goed met hem en houden ze zijn letsel in z'n hoofd goed in de gaten. :cry:
Ik ben zo verschrikkelijk teleurgesteld in deze auto qua veiligheid dat willen jullie niet weten. Wat gebeurde er. Ik sta rechts voor gesorteerd bij het stoplicht om naar rechts te gaan de rijksweg op. (Hij was die dag ervoor jarig en wilde zo graag een blokje rijden, ik had eigenlijk geen zin maar mijn vrouw zij "ach ga effe een stukkie rijden met hem joh", (dit doe ik wel eens meer met hem.) Ik vraag hem in de auto waar hij heen wilde en hij wilde richting Brienenoordbrug (of Hoek van Holland tunnel). Ik rij rustig de zevenkampse ring af, zag Stephan nog en stopte voor een kort praatje. Ik start bij het stoplicht richting A20 en nog geen 50 meter verder gaf een auto mij de gelegenheid om rustig naar links te komen. Ik reed nog geen 45 a 50 km toen ik rustig mijn stuur, na goed gekeken te hebben, naar links draaide ( die man links gaf me netjes gelegenheid) breektie plotsklaps rechtsachter uit man ik probeerde hem te corrigeren maar ging al slippend rechtdoor de greppel in en kreeg daar ineens een flinke glijdende duw naar beneden daarna zag ik een boom heel langzaam op me afkomen en hield die kleine Avery nog vast. Ik kijk op zij en zag het bloed gutsen uit z’n hoofdje. Waarna ik direct eruit ben gekropen. Avery zat nog in zijn kinderstoel en we hadden gelukkig beide onze gordels om. Heel ongelukkig is die kleine geraakt man. Maar toen ik uitstapte zag ik pas wat zo’n kleine klap voor schade kan aanrichten op zo’n F50. Veel getuigen op het politie bureau hebben verklaart dat ik rechts rustig reed en dat ze me ineens zagen draaien vandaar ik snel van het politie bureau weg mocht anders had ik nu nog voor roekeloos rijgedrag vast gezeten. Je wordt namelijk aangehouden op het veroorzaken van een ongeluk met letsel. Ze hebben me daar zeer goed geholpen. Ik ben enorm geschrokken dat deze auto door zo'n kleine glijpartij de greppel af zo'n impact op het frame kan veroorzaken echt ongeloofelijk. Ergens logisch want onder de voorklep zit "niets" alleen twee ventilatoren en een accu en twee kleine steunbalkjes naar voren. Een zeer zwakke constructie zeg!
Ik spreek jullie.