Dat apparaatje zal wel weer niet op de nederlandse markt te verkrijgen zijn. Jammer hoor, een V6 me een close-ratio 6-bak! :twisted:
Ik vond een Cadillac DTS met een V8 Northstar en 4-traps automaat (285pk) ook al zo lekker over de Californische wegen knallen. Het zou mij weinig verbazen als deze auto nog meer plezier oplevert! 8)
vtec vince wrote:Mij ook niet....je kunt zo'n amerikaanse gammele tank toch niet met een Honda gaan verglijken?!
Euh.. nee natuurlijk niet! maar ik bedoel ermee dat de nieuwe Accord Coupe vast alleen voor de lang uitgestrekte/glooiende wegen in de VS bedoeld is. En daarmee ook het onderstel niet afgesteld is zoals "wij" in Europa dat gewend zijn!
Ps. Die tank, dat is toch best wel fijn hoor als je meerdere dagen achter elkaar op de weg zit! Dat zorgt voor wat afwisseling, niet dat je zoiets moet rijden voor de echte rijkwaliteiten!
Was zonet weer ff aan het kijken naar mn mogelijke opvolger (ooit :roll: ) Nee, maar zag dat er van het nieuwe model Accord toch een Type-S uitvoering wordt verkocht. Ding wordt niet in NL geleverd ofwel?
Edit, pics:
Damn, wat een geile bak. Vind hem in het wit en grijs echt super! Met de Lexus IS250 de mooiste sedans on the market imo 8)
Oei, heeft een beetje de lijnen van de Civic Si maar dan nog iets stoerder. Vreselijk gaaf! Uitlaatjes moeten alleen wel recht naar achteren steken in plaats van zo schuin.
Die Si vind ik ook super mooi, ik heb serieus gekeken voor eentje, mjah toch maar niet... Huisje, boompje en 2 beestjes... Kheb al een CTR en tsja een Si voegt niet zoveel toe...