Waar laten jullie (jij) eigenlijk de afgewerkte olie? Zo makkelijk is dat blijkbaar niet om die troep te lozen. Heb hier nog wel een paar emmers vol staan :-?
Gewoon bij de gemeentelijke afvalverwerking brengen.
Waar laten jullie (jij) eigenlijk de afgewerkte olie? Zo makkelijk is dat blijkbaar niet om die troep te lozen. Heb hier nog wel een paar emmers vol staan :-?
Gewoon bij de gemeentelijke afvalverwerking brengen.[/quote:wcg4o8l5]
Gelukkig zitten ze bij mij hier ook om de hoek
Je mag een aantal keer per jaar kosteloos de olie aanbieden, weet niet meer hoeveel. Ik doe daarom meestal 50-75 liter in 1 keer aanbieden..
Zo'n hoeveelheid heb ik hier ongeveer ook liggen dus dat zou goed uitkomen .
Bij ons zit de vuilstort ook op maar een paar minuten rijden verwijderd maar ik dacht dat ze er daar niks van moesten weten.
mr. X wrote:Zo'n hoeveelheid heb ik hier ongeveer ook liggen dus dat zou goed uitkomen . Bij ons zit de vuilstort ook op maar een paar minuten rijden verwijderd maar ik dacht dat ze er daar niks van moesten weten.
mr. X wrote:Zo'n hoeveelheid heb ik hier ongeveer ook liggen dus dat zou goed uitkomen . Bij ons zit de vuilstort ook op maar een paar minuten rijden verwijderd maar ik dacht dat ze er daar niks van moesten weten.
Pssstt.. Gootsteen :razz:
NEE!
Dat is wel heel slecht voor het milieu... Je hebt misschien geen idee ervan, maar is wel heel slecht hoor!
En je kan het nog gratis wegbrengen bij de gemeente ook...
Tevens is er een HKS Hipermax coilover set onderweg, wordt in Januari verwacht. En ik heb nog een set Work Emotions 17" CR Kai's op de kop getikt, Bronze.
De underbody wordt voorzien van hammerite en ook de wielkasten worden netjes gemaakt.
Alleen was ik bij 15 of maximaal 16 inch gebleven. :-) M'n nieuwe TEG komt dinsdag alweer..
Gozer, ja netjes netjes. Dan meeten we effe, bel mij als je em heb.
Ja ik ben ook niet van de grote maten, maar met bronze wielen gaat het nog, als je witte wielen in 17" pakt, ogen ze veeel groter.
EN ik kon ze niet laten liggen, want het waren precies 4 gaats, voor een mooie prijs.