Mr. X... Y-56 DC2 (Final Goodbye)

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
mr. X

Post by mr. X »

Wat is OEM, wat is OEM. Het is geplakt, dus op die manier niet OEM. Het is niet zoals de RX versie. Daarentegen is dit, waarschijnlijk, wel gedaan door de dealers op (bijna) alle gele DC2's in Zwitserland. Er zijn er namelijk veel die zowel geblindeerde ramen als de rode HONDA hebben.

Ik zit nog in dubio. Zelf vind ik namelijk beide (zowel tint als de HONDA) er geweldig op staan. Zacht gezegd deelt niet iedereen die mening.

@ J
No way dat die auto op zo'n manier gespoten wordt. Als ze gaat dan wordt ook alles gespoten zoals het OEM gedaan werd.

@ Jupke
Foto's zijn inderdaad bij de Meerseplas gemaakt. Niet ver rijden voor mij :wink:.
Verzekeren is wel degelijk een probleem, nog geen 25, teveel vermogen en nog net niet te duur. Weinig willen hem op mijn naam verzekeren en degene die het wel doen vragen een best hoge premie.

@ Arno
Je bent gek. Mensen moorden voor zo'n sticker. Geweldig mooi. Helaas niet meer leverbaar zoals zoveel dingen.
Robin type-r driver

Post by Robin type-r driver »

Hele mooie auto in deze kleur,

Is het lakwerk dan niet helemaal zoals je had gewilt dan, omdat je het hebt over spuiten enz?
Op de foto's vind ik hem er super strak bij staan, veel plezier ermee.
Doet neem ik aan ontzettend veel pijn niet in deze pracht bolide te mogen rijden zolang de verzekering moeilijk doet?

Verzekering was voor mij niet moeilijk gegaan met de atr op mijn naam (21jaar).
De kosten voor een magere wa+ koste me het net geen 1000euro per jaar bij Centraalbeheer Achmea.

Veel succes nog
Joostb

Post by Joostb »

wat een enorm geile kleur.. soms twijfel ik nog wel eens tussen nh-0 en dit
jupke

Post by jupke »

mr. X wrote:@ Jupke
Foto's zijn inderdaad bij de Meerseplas gemaakt. Niet ver rijden voor mij :wink:.
Verzekeren is wel degelijk een probleem, nog geen 25, teveel vermogen en nog net niet te duur. Weinig willen hem op mijn naam verzekeren en degene die het wel doen vragen een best hoge premie.

ah ja dan kost het idd wel wat.maar dan neem je die groene manta toch een keer mee uit dat gat daar bij jullie,haha
Jo&

Post by Jo& »

Ik blijf het een vanille vla auto vinden haha
Dat is niet negatief hoor!
mr. X

Post by mr. X »

jupke wrote:
mr. X wrote:@ Jupke

ah ja dan kost het idd wel wat.maar dan neem je die groene manta toch een keer mee uit dat gat daar bij jullie,haha

:lol:

Wa-nne homo joh!
Die groene Manta is gaaf 8) Net zoals The New Kids.
Zijn er meerdere die dat kennen hier? Er zijn namelijk meer mensen die het kennen dan ik dacht. Het is zo gaaf. Één fragment is heel dicht bij ons in de buurt opgenomen in de Kloosterstraat. (De scene waar ze met zijn tweeën op de brommer zitten: "Ik zag gisteren die Jody Bernal op TV....")
Geweldig, echt geweldig.
Arno

Post by Arno »

Broodje bakpao jonge!
jupke

Post by jupke »

moet ik die rooie uit gestel erbij halen,dies gek jonge verrekte mongool.
2 filmpjes zijn in schijndel opgenomen,1 hier in de stroat :lol:
mr. X

Post by mr. X »

Die lopt zo op da best af en bit m in zn nek. Gewoon dood jonge, helemaal kapot.
Da waar g odverdomme un lieve hond jonge.

.....

Ma das un mongol jonge. Ik ga ginne mongol slaan.

Geweldig.

Link voor de liefhebbers zodat ze er over mee kunnen praten :razz:. Op 2:31 is hij het leukst: "ik mak um kapot!"
jupke

Post by jupke »

hou me tegen hou me tegen :lol: :lol:
Dimer

Post by Dimer »

jongens!! Kom op! Even on topic... misschien kan Jo& hier even de boel opruimen??
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Ach nergens voor nodig joh! Dit is X zijn topic!

New Kids ROELEERD !!! Het is echt Geweldig hahahahaha
Jo&

Post by Jo& »

Dimer wrote:jongens!! Kom op! Even on topic... misschien kan Jo& hier even de boel opruimen??

Sorry Dimer, Delta heeft gelijk... het is X zn topic.
Als X wilt splits ik het ff af.
U vraagt het maar.
Dimer

Post by Dimer »

haha, jullie mogen mijn opmerkingen zo nu en dan wel met een korreltje zout nemen :wink:
mr. X

Post by mr. X »

:silly:
Rikky

Post by Rikky »

By the way, jij heb ook de meeste bruutste bak he...

zo jaloers :roll:
The challenge itself is of sufficient reason to follow your dream!
mr. X

Post by mr. X »

Zo, eindelijk!
Na een hoop, hoop ruimen en organiseren staat alles nu binnen, mét twee extra auto's én is er nog ruimte om te werken.

De gehele vloer geveegd en dat was ook wel nodig. Sorry voor de slechte foto's, ik moet het doen met een budget camera.
Wilde het even met jullie delen. Zeker aangezien er twee mooie auto's in onze schuur mogen vertoeven.

Image

Image
Die doeken komen nog over de auto's om ze stofvrij te houden.

Image
De raam is zo aangeslagen omdat de auto van buiten kwam.

Image

Ik denk dat Ben misschien nog wat mooiere foto's heeft.
Wilde het even delen :)
D_ToXx

Post by D_ToXx »

goede zaak achteraan gezet :D

maaruh sleutelen???? huh waar?
chris

Post by chris »

twee mooie auto's? ik zie er wel mer :shock:
mr. X

Post by mr. X »

De mooie auto's staan inderdaad 'out of harm's way' lekker achteraan.
Tweede foto, voor de Buick en de witte Mercedes is nog ruim twee auto breedtes en 2.5 auto lengte over om te werken. Dat is het standpunt waar de tweede foto is genomen.
Op de laatste foto kan je het enigszins zien maar er is niet veel diepte waardoor het kleiner lijkt dan het is.

Edit
Honda NSX wordt tijdelijk gestald, is de auto van Dimer.
Honda EP3 wordt tijdelijk gestald, is de auto van Benjamin.
Honda EG3 was de auto waar ik eerst een circuit wagen van wilde maken en stond tevens als eerste echt op mijn naam.
Honda EG5 is gebouwd voor de CarbageRun en kan er gewoon geen afscheid van nemen. 5000 km in 5 dagen 8).
Honda EG6 Ex auto van Dimer, officieel van Benjamin maar we hebben hier wat ideeën voor en wordt ooit nog roestvrij gemaakt.
Honda DC2 (de gele) niet te zien want deze heeft haar eigen afgeschermde plekje :wink:.
Honda EJ9 staat buiten als daily.
Mercedes 450 SLC (de groene, al een jaar of 15 in ons bezit)
Mercedes 280 SE met een 3.5 l motor erin. (de witte, al 22 jaar in ons bezit. wij zijn 3e eigenaar)
Buick wordt gestald en is niet van ons. Verder is de interesse er niet om er meer over te vertellen.
Alfa Romeo GT-V wordt ook gestald en is van een vriend van mijn vader.
Cadillac Fleetwood Brougham (donkerblauwe limo, al een jaar of 10 in ons bezit. Wordt verhuurd met chauffeur voor bruiloften en partijen.)
Oldsmobile (grijze limo, wordt ook verhuurd en tevens een jaar of 10+ in ons bezit)
Locked