Katjana | EG hatch & Integra GSR
- vtec vince
-
Ik vind ze beide heel mooi, maar om toch om wat exclusiver te zijn.. De Mugen lip :lol:
VTI lip blijft er gewoon op met dagelijks rijden, ik ben veelste bang dat ik deze kapot rijd op een drempel :x
Ik wil idd nog de Mugen sideskirts, maar die zijn nog moeilijker te vinden
en anders komen er wingswest op :lol:
VTI lip blijft er gewoon op met dagelijks rijden, ik ben veelste bang dat ik deze kapot rijd op een drempel :x
Ik wil idd nog de Mugen sideskirts, maar die zijn nog moeilijker te vinden

- vtec vince
-
- vtec vince
-
*Miss_Honda* wrote:Ik vind ze beide heel mooi, maar om toch om wat exclusiver te zijn.. De Mugen lip :lol:
even uitstappen en de Honda over de drempel duwen :wink:
Maar ik snap je zorgen

-
Haha zo kan het ook
M'n vriend heeft een Backyard special lip, kan zeggen, net zo duur als mijn oude Mugen lip
Hij heeft 1x iets geraakt, lip is meteen in 2 stukken (word opgeknapt natuurlijk, maar het is zo teer..)
Mijne moet wel wat sterker zijn geloof ik, is van ander materiaal, maar we zullen zien 8)
M'n vriend heeft een Backyard special lip, kan zeggen, net zo duur als mijn oude Mugen lip

Hij heeft 1x iets geraakt, lip is meteen in 2 stukken (word opgeknapt natuurlijk, maar het is zo teer..)
Mijne moet wel wat sterker zijn geloof ik, is van ander materiaal, maar we zullen zien 8)
-