Chat op de site?
-
Je zegt zoiets misschien niet vaak maar mijn huidige lerares Recht is echt bizar knap. 25 jaar, fotomodel én afgestudeerd op de UvT met als master Nederlands strafrecht in Europa.
Geloof me, er is geen les nog ooit zo leuk geweest.
Kunnen nou niet alle leerkrachten gewoon vrouw zijn en knap, dan was school voor mij geen straf. Norse oude mannen die 30 jaar in het vak zitten en daardoor verbitterd zijn is voor mij een ramp.
Mondhygiëniste klinkt nou ook niet denderend Dimer..
Kunnen nou niet alle leerkrachten gewoon vrouw zijn en knap, dan was school voor mij geen straf. Norse oude mannen die 30 jaar in het vak zitten en daardoor verbitterd zijn is voor mij een ramp.
mr. X wrote:Je zegt zoiets misschien niet vaak maar mijn huidige lerares Recht is echt bizar knap. 25 jaar, fotomodel én afgestudeerd op de UvT met als master Nederlands strafrecht in Europa.
ik heb laatst een vuist gekopt..stuk van mn tand af en dus weer aan laten zetten..
is daar weer een stuk vanaf! :evil:
weer terug dus... blegh
mr. X wrote:Zijn maar weinig mensen die het kennen maar het is zo lekker en zo gigantisch slecht.
Het is nog slechter voor je tanden dan maag zuur. Heb ooit zo'n tabelletje gezien. Cola staat nog zelfs ver boven maagzuur, Mountain Dew staat er nogal wat onder :roll:.
Plus je sperma gaat er van naar de mallemoeren er zit veel cafeïne in en vast nog wel meer. Probeer het ook niet zoveel meer te drinken :wink:.
ik koop in amerika altijd van die 48 packs mountain dew haha heerlijk!
mr. X wrote:Je zegt zoiets misschien niet vaak maar mijn huidige lerares Recht is echt bizar knap. 25 jaar, fotomodel én afgestudeerd op de UvT met als master Nederlands strafrecht in Europa.
Leren jullie nog wat dan? of zit iedereen op de lerares te geilen :lol:
Misschien ligt het aan mij, maar bedoelt donkeykong niet meer een chat basis op irc (mirc) verweven in de site zelf?.
Raadsels zijn leuk maar zo word het meer een onzin topic dan dat je elkaar kunt leren kennen, aangezien we dat graag willen weten als voorbeeld zijnde het voorstel topic is dit inderdaad geen slecht idee :idea:
MvG Brandon
Raadsels zijn leuk maar zo word het meer een onzin topic dan dat je elkaar kunt leren kennen, aangezien we dat graag willen weten als voorbeeld zijnde het voorstel topic is dit inderdaad geen slecht idee :idea:
MvG Brandon
Als je me wil leren kennen moet je maar een keer langskomen. Het geschreven woord blijft nogal lang staan en niet iedereen die mee leest hoeft álles te weten mijns inziens.
Toe maar Dimer, 2.5 hele uren :razz:. Zal het morgen een 'checken' hoe goed je het gedaan hebt. Poetsen is leuk en zeer 'rewarding' maar als je geen garage hebt is het onbegonnen werk een auto altijd schoon te houden.
Vandaag in totaal 13 uur (exclusief een uur pauze) de schuur gefatsoeneerd. Van die 13 uur heb ik 10 uur hulp gekregen van een forum member, ofwel 23 uur geveegd en geruimd. Vorig weekend eenzelfde verhaal maar iets minder uur in totaal gewerkt. Nog altijd is het verre van naar mijn zin en kan ik er nog met gemak twee dagen van 12 uur draaien voor het echt schoon genoemd mag worden.
Helaas heb ik geen foto's gemaakt van de rommel voor we begonnen maar een foto na, als ik eenmaal klaar ben, mag wel gepost worden vind ik zelf.
Toe maar Dimer, 2.5 hele uren :razz:. Zal het morgen een 'checken' hoe goed je het gedaan hebt. Poetsen is leuk en zeer 'rewarding' maar als je geen garage hebt is het onbegonnen werk een auto altijd schoon te houden.
Vandaag in totaal 13 uur (exclusief een uur pauze) de schuur gefatsoeneerd. Van die 13 uur heb ik 10 uur hulp gekregen van een forum member, ofwel 23 uur geveegd en geruimd. Vorig weekend eenzelfde verhaal maar iets minder uur in totaal gewerkt. Nog altijd is het verre van naar mijn zin en kan ik er nog met gemak twee dagen van 12 uur draaien voor het echt schoon genoemd mag worden.
Helaas heb ik geen foto's gemaakt van de rommel voor we begonnen maar een foto na, als ik eenmaal klaar ben, mag wel gepost worden vind ik zelf.
mr. X wrote:Als je me wil leren kennen moet je maar een keer langskomen. Het geschreven woord blijft nogal lang staan en niet iedereen die mee leest hoeft álles te weten mijns inziens.
Het was maar een suggestie wat ik d8 wat men bedoelde toen dit topic werd geopend, natuurlijk is prive prive...
Zal nooit een gesprek worden tussen 2 hele goede vrienden, het enige wat makkelijk hiervan was is dat indien je zelf in de chat ruimte wilt komen je gelijk response kunt krijgen. Daarnaast zal een forum nooit overbodig worden, geschreven kennis moet wel blijven staan natuurlijk :wink:
Trouwens, bij een mirc chat ruimte zal het geschreven woord niet zoals op een forum blijven bestaan.
Je wordt inderdaad helemaal ziek van al dat regen, maar dan ook echt continu regen. Laatste keer dat ik me auto gewassen/gepoetst heb met meguiars is al 3/4weken terug, echt triest. Als ik de intentie heb om te wassen betrekt het weer weer :cry:
- vtec vince
Ik weet niet of het mogelijk is om aan ons forum een chat te hangen. Vast wel aan de website. Heeft iemand zin om dat eens uit te zoeken dan?
Andere optie is bij een externe site een chatroom aanmaken ofzo maar daar kunnen dan wild vreemden in en dat zie ik niet zo zitten...
Ben het met mrX eens dat sommige dingen prive zijn, op een forum kan iedereen immers meelezen.
Andere optie is bij een externe site een chatroom aanmaken ofzo maar daar kunnen dan wild vreemden in en dat zie ik niet zo zitten...
Ben het met mrX eens dat sommige dingen prive zijn, op een forum kan iedereen immers meelezen.