WAcHTTIJD BIJ DE DUANE...

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Jo&

Post by Jo& »

donkeykong wrote:zal wel 40 euro inklaring zijn en de rest belasting!!

ja wat heb je besteld gozer???

In haar profiel staat dat hij een meisje is :wink:
mr. X

Post by mr. X »

Jo& wrote:
donkeykong wrote:zal wel 40 euro inklaring zijn en de rest belasting!!

ja wat heb je besteld gozer???

In haar profiel staat dat hij een meisje is :wink:

Ja, dat flauwe grapje heeft ook een dik jaar in mijn profiel gestaan voor ik het door had!

Zij is wel degelijk een hij hoor!
donkeykong

Post by donkeykong »

ach ja sommige zijn voelen zich nu eenmaal meer vrouw :)
LCR

Post by LCR »

Honda JDM vuurwerk :lol:
donkeykong

Post by donkeykong »

wat je hebt een flare gekocht??? :)
Jo&

Post by Jo& »

Dat mag helemaal niet per post verstuurd worden... :-?
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Haha er mag wel meer niet.

Echter valt zn flare wel onder de vuurwapen en munitie wet of vuurwerk wet, dus oppassen!?

Wat doen ze daarmee in Japan trouwens? Bij een ongeluk die flare afsteken om overig verkeer te waarschuwen?
En is dat dan z'n vietnam-drop-spot-red-smoke ding ? :P
donkeykong

Post by donkeykong »

hij zal toch wel want anders bedoelen denk ik :)
LCR

Post by LCR »

Hah haah a...heb geen echte vuurwerk gekocht,maar vette goodies voor de auto. Vuurwerk koopt je het beste van 'made in China'.
Heb al 2 jaar geen illeg.vuurwerk kunnen krijgen en gewoon bij een feesttent 2x 100.000 klappertjes besteld.... ONE WORD: WAARDELOOS :evil: !!!!!
Jo&

Post by Jo& »

Als jij vuurwerk had gekocht, dan denk ik niet dat je een simpel rekeningetje zou hebben gekregen...
Arno

Post by Arno »

Zag dat mijn pakketje vanuit Japan vorige week al bij de douane lag, krijg nu een brief toegestuurd waarin ik moet schrijven wat de inhoud betrefd. Kom op zeg, ze hebben daar toch apparatuur voor? Ik had weliswaar voor de optie gekozen om de dozen af te plakken dus tja :razz:
LCR

Post by LCR »

WA..AT. Netjes van hun dan.
De mijne hebben ze lekker opengemaakt met en mes met een kras als gevolg op het hoogwaardig RVS.....Modderfokkers :evil: !!!!
Jo&

Post by Jo& »

LCR wrote:De mijne hebben ze lekker opengemaakt met en mes met een kras als gevolg op het hoogwaardig RVS.....Modderfokkers :evil: !!!!

Shit joh! Mensen denken ook niet na he!
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Ik heb iets 'raars'

Ik ben al heel lang aan het wachten op m'n Mugen lip die vanuit Japan hierheen gehaald werd.
Ik mailde 2 dagen geleden een goede vriend (die haalt de lip hierheen voor me, is een import bedrijfje ect)
Hij wist nog van niks, maar kon me wel een track & trace gedoe geven..
Ik snapte er de ballen van, alles was in het japans, en heb ik een vriend het even laten uitzoeken, en toen kreeg ik de uitslag..

http://tracking.post.japanpost.jp/servi ... qCodeNo10=

Dat ding ligt... vanaf 27 oktober al in Amsterdam!!!
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, waar ie nou precies ligt (douane, postkantoor?)
Ik weer die vriend gebelt, die zou erachteraan gaan maar kreeg die dag ervoor geen gehoor bij de douane..

Weet iemand misschien hoe dit allemaal zit? :( Ik wacht er al zo lang op en heb er veel geld voor betaald :cry:
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

*Miss_Honda* wrote:Ik heb iets 'raars'

Ik ben al heel lang aan het wachten op m'n Mugen lip die vanuit Japan hierheen gehaald werd.
Ik mailde 2 dagen geleden een goede vriend (die haalt de lip hierheen voor me, is een import bedrijfje ect)
Hij wist nog van niks, maar kon me wel een track & trace gedoe geven..
Ik snapte er de ballen van, alles was in het japans, en heb ik een vriend het even laten uitzoeken, en toen kreeg ik de uitslag..

http://tracking.post.japanpost.jp/servi ... qCodeNo10=

Dat ding ligt... vanaf 27 oktober al in Amsterdam!!!
Ik weet niet wat ik ervan moet denken, waar ie nou precies ligt (douane, postkantoor?)
Ik weer die vriend gebelt, die zou erachteraan gaan maar kreeg die dag ervoor geen gehoor bij de douane..

Weet iemand misschien hoe dit allemaal zit? :( Ik wacht er al zo lang op en heb er veel geld voor betaald :cry:

Ik zou er toch heel dringend achteraan gaan als ik jou was.
Met welke maatschappij is het verstuurd?

Ik had eind nov. een pakketje besteld, lag 3 dec. al in Nederland bij Fedex. Dus ik dacht dat is mooi snel gegaan.
24 dec. was het er nog niet, ik bellen.

Verteld die hele onvriendelijke vrouw mij dat ze het pakketje niet vertrouwden en het vernietigd hebben... :shock:
Het waren F* mistlampen, wat is daar nu onbetrouwbaar aan....

In ieder geval kun je dan nog 3 maanden staren naar track en trace, maar er verandert niets aan de informatie....
Heel zuur, maar heb het gelukkig kunnen oplossen met de verkoper.
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Ik weet niet welke maatschappij... :o ops:
Omg... ik ben er gelukkig voor verzekerd en krijg m'n geld terug als er iets gebeurd.
Raar dat ze dat zomaar mogen vernietigen, in een lip kan je ook veel verbergen zeg.. :-? :(
Ik bel volgende week weer even met dat bedrijfje, of ze al meer weten :o
mr. X

Post by mr. X »

Mistlampjes = draadjes = vergelijking met een bom wellicht.

Met een lip snap ik er ook niet veel van.
*Miss_Honda*

Post by *Miss_Honda* »

Ik hoor van veel mensen, dat als iets al 3 maanden bij de douane ligt, en al als 'afgeleverd' staat, dat ie gewoon weg is...
Ik vrees voor het ergste, dat ik m'n lip nooit zal krijgen... denk je dat je een bedrijf vertrouwd, het is goed gegaan met m'n Volkracing velgen, en dit houden ze niet in de gaten en het is gewoon weg :cry: en dat terwijl ik elke 2 weken wel een keer smste of belde, en elke keer 'we weten niks' ... ik kan wel janken nu
LCR

Post by LCR »

Denk ik ook.....een goede klant van me die bij TNT post werk had een hele leuke 'grap'vertelt over de duane....
Er wordt dagelijk verse groente vanuit het buitenland door honden gecontroleerd. Tja, wat doen honden....lekker rennend, snuffelen,kwijlen en soms blaffend tussen al je verse exotische groenten. Eet smakelijk :kwijl:
Kleding...lekker eerst passen en kijken of ie je staat. Niet goed? Hebt je geluk....dan komt ie wel aan.
Mugen lip?.......Jeetje, eerst op je eigen auto passen en kijken of ie goed staat op zijn Suzuki. Staat ie goed...jammer, dan bent je hem definitief kwijt......
Sorry dat ik slecht nieuws overbreng....
ITR DC2

Post by ITR DC2 »

mr. X wrote:Mistlampjes = draadjes = vergelijking met een bom wellicht.

Met een lip snap ik er ook niet veel van.

Stiekem was t dat ook :razz:
Ze hebben me altijd door...
Locked