Katjana | EG hatch & Integra GSR

Wie ben je en wat voor een Honda rij je.
Locked
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Ik vind het prachtig als een auto 'modest' is.
Velgen zouden niet mijn persoonlijke eerste keus zijn, maar vind ze wel gaaf en zeker heel apart.
Vraag me af hoe ze in het echt eruit zien!
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

('modest' = bescheiden)

Echt heel gaaf die pole 8)
knopje had ik nog nooit gezien.

Er zijn wat velgen die ik persoonlijk liever onder een EG zie maar ze zijn zeker niet lelijk hoor! Zoals je zegt is een Spoon spoilertje niet meer uniek maar in mijn ogen wel echt de mooiste. Sad but true.

Zou nog graag een foto van de zijkant en achterkant willen zien!
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

U vraagt, wij draaien :lol: (let niet op die knalpot, die gaat eronderuit.. mijn originele was verroest en kreeg deze graties van een vriend)

Image

Image

Image

Image


Foto's van de achterkant heb ik niet echt.. vind ik niet zo geweldig :lol:
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Hahaha...flinke burnout ( of noodstop ) gemaakt Miss? ;-)
Ik vind de velgen wel mooi hoor...dat blauw heeft een mooi contrast bij je zwarte auto.
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Hmmmm 8)

Dat zijn de foto's die ik graag wil zien om de inspiratie en motivatie te krijgen om eens te gaan beginnen aan deze (ver rechts).
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

Haha, zou willen dat ik zo'n streep kan trekken met m'n civicje xD

Bring it back to life! 8)
Verlaging en leuke velgen doen heel veel :lol:
mr. X
Posts: 7228
Joined: Tue May 24, 2005 12:49 pm

Post by mr. X »

Mwa dat zal niet het enige zijn wat er mee zal gebeuren :wink:. Zit gewoon vies veel werk aan.

Je kan toch wel van die strepen trekken? Handrem erop en wielen wat laten spinnen. Moet toch lukken met een EG4 lijkt me :wink:.
User avatar
vtec vince
Posts: 2751
Joined: Sun Jun 21, 2009 11:13 am

Post by vtec vince »

Was met de ek9 van mij ook zeer moeilijk...eerder de koppeling naar de gort dan strepen trekken.
Maarten hoeft zich deze winter niet te vervelen zie ik :-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
berryb0nzo
Posts: 186
Joined: Mon Feb 16, 2009 7:59 pm

Post by berryb0nzo »

hey..ook hier een warme welkom..
zeer geslaagde pics..
Daar kan ik nog eens wat van leren.. ^_^
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

mr. X wrote:Mwa dat zal niet het enige zijn wat er mee zal gebeuren :wink:. Zit gewoon vies veel werk aan.

Je kan toch wel van die strepen trekken? Handrem erop en wielen wat laten spinnen. Moet toch lukken met een EG4 lijkt me :wink:.

Haha ken het.. moet m'n roest nog op laten knappen, het valt niet erg op, maar het begint wel te komen :-?
Motorkap is helemaal verpest door het vele (en laag) rijden.. veel steenslag en deuken :(
Ik ga dus lekker op zoek naar een nette zwarte motorkap, voor kerst krijg ik een nosebra van m'n vriend :lol:
Vind het maar lelijke dingen, maar om m'n motorkap heel te houden doe ik het maar gewoon :razz:

Ik heb wel een EG4, maar zit geen 1.5 meer in :lol: die was helemaal afgetrapt door de vorige eigenaar.
Zit nu een 1.6 D16A6 motor in, komt uit een amerikaanse CRX (dat is het 'snelste' geleverde blok daar)
Pittig blokje, 118 pk en 160nm ^^
En ik kan sowieso geen 2 strepen trekken, daar moet je een LSD bak voor hebben xD
Wil eerst naar de 130 pk voordat ik ga boosten, maar er zijn nog wat belangrijkere dingen zoals remmen, koppeling, onderstel ect
Dat gaat voor, turbo kan wachten xD
Delta_lima
Posts: 695
Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm

Post by Delta_lima »

Welkom! Mooie foto's maak jij :D
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

Bedankt ^^
User avatar
Benjdmin
Posts: 2130
Joined: Thu Jun 28, 2007 12:26 pm

Post by Benjdmin »

Welcome, nice to see you here...

Good choice in wheels!
vampire
Posts: 82
Joined: Fri Apr 03, 2009 5:32 pm

Post by vampire »

B18c en dan lukt t wel :)
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

Haha, dan moet ik maar de EG van m'n vriend pakken :razz:
Wereld van verschil... had de auto een weekje mee omdat ik een tapeind had afgebroken van m'n eigen EG (m'n voorwiel ,dont ask why) :lol:
Nu rijd de mijne niet lekker meer :(
Delta_lima
Posts: 695
Joined: Tue Sep 04, 2007 8:33 pm

Post by Delta_lima »

Tsja vermogen went nu eenmaal erg snel!
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

*Miss_Honda* wrote:[Wil eerst naar de 130 pk voordat ik ga boosten, maar er zijn nog wat belangrijkere dingen zoals remmen, koppeling, onderstel ect
Dat gaat voor, turbo kan wachten xD



Je kunt ook gewoon voor dat geld een Type-R kopen :idea:




Welkom overigens :wink:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
*Miss_Honda*
Posts: 295
Joined: Wed Nov 25, 2009 9:48 pm
Contact:

Post by *Miss_Honda* »

Wat ik ondertussen al in die civic gestopt heb kon ik allang al een type R kopen :lol:
Maar dat is de hobby heh :-)
Misschien krijgt het hartje ooit een R blok.. maar ben meer aan het denken voor een B18c4 (in de verre toekomst)
Jo&
Posts: 6702
Joined: Mon Jun 12, 2006 5:27 pm

Post by Jo& »

Tsja is maar wat je wilt he... Goedkope auto rijden en sparen. Of in je goedkopere auto investeren.
User avatar
Roy
Posts: 1187
Joined: Wed Nov 07, 2007 9:15 am
Contact:

Post by Roy »

Lijkt mijn broertje wel.

ook in meer dan 10.000 euro in zijn eg gestopt.

En nog steeds heeft die net aan 200 pk, maar wel waardoor altijd wel weer wat stuk gaat.

Voor dat geld had ie een ctr met 200pk Standaard, en eentje die niet ergens op de snelweg ermee kapt.

En waarmee je elke jaar weer ergens anders op de auto moet laten lassen om door de keuring heen te komen :wink:

Tunen is leuk maar je moet wel realistisch blijven, waarom een turbo op een blok met 118pk waarmee je waarschijnlijk op 160 a 170 pk komt terwijl nje voor het zelfde geld een auto koopt met origineel zoveel pk of zelfs meer.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
Locked