Katjana | EG hatch & Integra GSR
('modest' = bescheiden)
Echt heel gaaf die pole 8)
knopje had ik nog nooit gezien.
Er zijn wat velgen die ik persoonlijk liever onder een EG zie maar ze zijn zeker niet lelijk hoor! Zoals je zegt is een Spoon spoilertje niet meer uniek maar in mijn ogen wel echt de mooiste. Sad but true.
Zou nog graag een foto van de zijkant en achterkant willen zien!
Echt heel gaaf die pole 8)
knopje had ik nog nooit gezien.
Er zijn wat velgen die ik persoonlijk liever onder een EG zie maar ze zijn zeker niet lelijk hoor! Zoals je zegt is een Spoon spoilertje niet meer uniek maar in mijn ogen wel echt de mooiste. Sad but true.
Zou nog graag een foto van de zijkant en achterkant willen zien!
-
- vtec vince
-
- vtec vince
-
-
mr. X wrote:Mwa dat zal niet het enige zijn wat er mee zal gebeuren :wink:. Zit gewoon vies veel werk aan.
Je kan toch wel van die strepen trekken? Handrem erop en wielen wat laten spinnen. Moet toch lukken met een EG4 lijkt me :wink:.
Haha ken het.. moet m'n roest nog op laten knappen, het valt niet erg op, maar het begint wel te komen :-?
Motorkap is helemaal verpest door het vele (en laag) rijden.. veel steenslag en deuken

Ik ga dus lekker op zoek naar een nette zwarte motorkap, voor kerst krijg ik een nosebra van m'n vriend :lol:
Vind het maar lelijke dingen, maar om m'n motorkap heel te houden doe ik het maar gewoon :razz:
Ik heb wel een EG4, maar zit geen 1.5 meer in :lol: die was helemaal afgetrapt door de vorige eigenaar.
Zit nu een 1.6 D16A6 motor in, komt uit een amerikaanse CRX (dat is het 'snelste' geleverde blok daar)
Pittig blokje, 118 pk en 160nm ^^
En ik kan sowieso geen 2 strepen trekken, daar moet je een LSD bak voor hebben xD
Wil eerst naar de 130 pk voordat ik ga boosten, maar er zijn nog wat belangrijkere dingen zoals remmen, koppeling, onderstel ect
Dat gaat voor, turbo kan wachten xD
-
-
*Miss_Honda* wrote:[Wil eerst naar de 130 pk voordat ik ga boosten, maar er zijn nog wat belangrijkere dingen zoals remmen, koppeling, onderstel ect
Dat gaat voor, turbo kan wachten xD
Je kunt ook gewoon voor dat geld een Type-R kopen :idea:
Welkom overigens :wink:
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
-
Lijkt mijn broertje wel.
ook in meer dan 10.000 euro in zijn eg gestopt.
En nog steeds heeft die net aan 200 pk, maar wel waardoor altijd wel weer wat stuk gaat.
Voor dat geld had ie een ctr met 200pk Standaard, en eentje die niet ergens op de snelweg ermee kapt.
En waarmee je elke jaar weer ergens anders op de auto moet laten lassen om door de keuring heen te komen :wink:
Tunen is leuk maar je moet wel realistisch blijven, waarom een turbo op een blok met 118pk waarmee je waarschijnlijk op 160 a 170 pk komt terwijl nje voor het zelfde geld een auto koopt met origineel zoveel pk of zelfs meer.
ook in meer dan 10.000 euro in zijn eg gestopt.
En nog steeds heeft die net aan 200 pk, maar wel waardoor altijd wel weer wat stuk gaat.
Voor dat geld had ie een ctr met 200pk Standaard, en eentje die niet ergens op de snelweg ermee kapt.
En waarmee je elke jaar weer ergens anders op de auto moet laten lassen om door de keuring heen te komen :wink:
Tunen is leuk maar je moet wel realistisch blijven, waarom een turbo op een blok met 118pk waarmee je waarschijnlijk op 160 a 170 pk komt terwijl nje voor het zelfde geld een auto koopt met origineel zoveel pk of zelfs meer.
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi