Achterop staat inderdaad dan Gunuine parts... maar sowieso koop je voor £99,- nergens nieuwe Mugen pedalen. Alleen de fakes gaan voor die prijzen rond. Trust me on that one...
vampire wrote:Uhm kan echt wel hoor voor die prijs. bij RHDjapan zijn ze ook 120 euro inclusief verzending uit japan.
Zijn dus wel echt, die specifieke verkoper iig wel.
Daar heb je wel een punt, misschien dat ik te weinig rekening hou met de lage $. Want in weze zijn ze nog steeds rond de $180,- dan. De pics op RHDjapan laten in ieder geval de echte zien.
Maar 9 van de 10 Mugen pedalen op eBay zijn zo fake als wat.
ze lijken toch wel redelijk goed op de echte mugen pedalen vind ik. de echte heb ik trouwens in mijn ep3 en ik vind ze heel leuk rijden, veel grip op de koppelingspedaal en rem
vampire wrote:Uhm kan echt wel hoor voor die prijs. bij RHDjapan zijn ze ook 120 euro inclusief verzending uit japan.
Zijn dus wel echt, die specifieke verkoper iig wel.
Daar heb je wel een punt, misschien dat ik te weinig rekening hou met de lage $. Want in weze zijn ze nog steeds rond de $180,- dan. De pics op RHDjapan laten in ieder geval de echte zien.
Maar 9 van de 10 Mugen pedalen op eBay zijn zo fake als wat.
rhdjapan verkoopt alleen echt spul
En idd maar dan is de prijs ook navenant, en geen 100 pond.
Toevallig weet ik dat deze ebay verkoper z'n spullen bij de mugen / spoon dealer in malysie inkoopt en misschien ook wel direct van daar opstuurt.
Jo& wrote:Welke voetsteun hebben jullie dan gebruikt? Keung, wat kosten die S2K pedalen nieuw?
De voetsteun is ongewijzigd gebleven, model specifieke vorm.
De nieuwe pedalen voor een S2K moet je per pedaal rekenen op €150,- p/stuk. x3 is €450,-
Honda levert complete pedalen met bracket die je direct aan het schutbord monteert.
Het enige wat je nodig hebt zijn alleen de aluminium covers en noppenrubbers die je overzet naar de EP.