Jo& wrote:Hoe is het afgelopen met je spiegel incident?
€0,00 zit nu een tijdelijke spiegel op, werkt goed. Als ik klaar ben met m'n huisje Vision Technica's er op denk ik.
Daarna even geen uitgaven meer aan de EK9, eerst eens beslissen hoe ik het verder ga aanpakken. Snelheden op de ring lopen inmiddels aardig op en wil eigenlijk wel een kooi er in. Ergens vind ik het dan weer zonde van de EK9. Maarja een ringtool opbouwen, helemaal tot het niveau wat de EK9 nu is kost ook weer het nodige.....
En met 2 stuiterbakken heb je nog geen lekkere auto om eens een langere rit te maken.
mr. X wrote:Wat zijn je precieze mods nu? Mooi resultaat van toch al zo'n geknepen motor!
Stock B16b
4-1 spruitstuk met de nodige gebruikssporen, onderste 2 runners zijn denk ik ergens tussen de 75 en 60 % geknepen inmiddels.
5zigen border cat-back, met catvv.
Mugen airbox.
Dit misschien iets voor je? Zo'n dichtgeslagen header lijkt me nou niet goed voor je vermogen :wink:. Misschien dat zelfs een OEM header beter is om even terug te plaatsen?
[quote="Knite Force"]Mooie cijfers, en toch zou ik weleens een run van je bij Verhoeven willen zien ]
Het zal wel wat verschillen idd, Patrick zat met z'n B18-R op 207 bij speedcenter (met de chip van Tinus) en daarmee had hij 203 bij verhoeven gehaald.
Maar ach, of het nu 199 of 190 is, de kromme is wel mooi en nu met die dip er uit scheelt het weer een paar "ff wachten" momentjes op de ring.
@mr. X, dat is idd een mooie header, er is ook een B16b met zo'n header op de bank geweest daar (203 pk). Maar om de eerder geposte redenen ga ik daar nu even niet mee bezig. Eerst maar eens keuzes maken.
Toch kan je jouw huidige spruitje misschien wel voor € 25,- verkopen en een OEM EK9 spruit zit denk ik op € 75,-. Het is niet zeker maar ik zou haast zeggen dat je er vermogen mee zal winnen als hij inderdaad zo ver dicht zit.
Knite Force wrote:Het was ook puur opbouwend, maar zo vatte je het volgens mij ook al op
Oh, zeker hoor. Blijft toch altijd koffiedik kijken (rollenbanken in het algemeen, zoveel variatie mogelijkheden), voordeel van zaterdag is dat er een veel vergelijkingsmateriaal aanwezig was. Dus of de absolute waardes nu wel of niet kloppen, in verhouding deed het motortje het goed.
Mooiste is dat de dip er uit is, ben benieuwd hoe dat zal gaan op de ring. Zijn toch een aantal punten waar ik rond de 5000 toeren wel wat extra kon gebruiken.