Wat kost een bumper spuiten?
slydawg wrote:Jo& wrote:Gangaran wrote:Je kan folie op je voorbumper en motorkap plakken.
Dan zou je ook beide voorschermen moeten doen... Ik heb zelfs een steenslagje op mn voorscherm :-?
Die heb ik bij mij ook gedaan, anders had ik nu daar ook steenslag, nu is de folie wat beschadigt maar daar is het voor..
Watvoor folie is dat precies? Valt dat erg op?
Waar kan ik dat eventueel halen?
@Jo&
Ik heb geen idee. Geld wat er in zit krijg ik sowieso niet meer terug. :cry:
Hoeft niet weg maar als iemand een mooi bod doet ga ik er over nadenken. evt reacties via pm aub (was/is niet mijn intentie om dit topic te vervuilen)
Precies wat voor een folie is het?
En bedankt voor de suggeties qua spuiten. We wachten maar even tot maart ofzo, als ook de winter voorbij is. Mocht er iets bijkomen, kunnen we dat ook meteen meepakken.
Een Focwa bedrijf vertelde trouwens dat het plaatselijk kon(erg kleine schade) ze doen dan enkel een klein stukje. Circa 135 euro INC btw en met garantie?
En bedankt voor de suggeties qua spuiten. We wachten maar even tot maart ofzo, als ook de winter voorbij is. Mocht er iets bijkomen, kunnen we dat ook meteen meepakken.
Een Focwa bedrijf vertelde trouwens dat het plaatselijk kon(erg kleine schade) ze doen dan enkel een klein stukje. Circa 135 euro INC btw en met garantie?
RedSun wrote:150,- euro spuiten met bon is wel heel krap, misschien geen beunhazen maar ik vertrouw het toch niet.
Bumper in kleur is heel leuk maar dan krijg je kleurverschil omdat de auto al een aantal jaren aan weersinvloeden is blootgesteld dus dat zou ik afraden.
Achterbumper spuiten als er niet teveel werk aan zit kan voor rond de 200 euro maar dat is dan zonder bon.
Dat wil niet zeggen dat je geen garantie hebt natuurlijk!
Geloof me profesioneel en is het niet goed (komt zelden voor)doet hij het opnieuw.
Aleen als je inderdaad een bon wil komt nog 19% over de 150 euro :idea:
en garantie.
tevens is het voor een bumper 's ochtends brengen, 's avonds ophalen
Hoe de auto bevalt? Geen idee, ze heeft nog geen kindjes gebaren. Hihi
g-unit wrote:RedSun wrote:150,- euro spuiten met bon is wel heel krap, misschien geen beunhazen maar ik vertrouw het toch niet.
Bumper in kleur is heel leuk maar dan krijg je kleurverschil omdat de auto al een aantal jaren aan weersinvloeden is blootgesteld dus dat zou ik afraden.
Achterbumper spuiten als er niet teveel werk aan zit kan voor rond de 200 euro maar dat is dan zonder bon.
Dat wil niet zeggen dat je geen garantie hebt natuurlijk!
Geloof me profesioneel en is het niet goed (komt zelden voor)doet hij het opnieuw.
Aleen als je inderdaad een bon wil komt nog 19% over de 150 euro :idea:
en garantie.
tevens is het voor een bumper 's ochtends brengen, 's avonds ophalen
Ding moet toch uitharden?