Hey jongens,
allereerst groeten van de NSX-crew uit Belgie, long time no see ! Ik heb Dimers bericht over jullie plannen voor een toertocht even onder de aandacht gebracht hier en er was veel interesse .... tot ik de datum vernoemde. Vele NSX-en staan al in hun winterstalling, de mijne zal in Hilversum bij Gerrit zijn voor enkele touch-ups. Zonde gewoon, want als je de foto's van de omgeving bekijkt, lijkt me prachtig om daar een keertje naartoe te rijden !!! Moest dit nou in het voorjaar kunnen gebeuren ....
Groetjes, moeten echt nog es een keertje samen wat in elkaar boksen volgend jaar
NSX-er wrote:Hey jongens, allereerst groeten van de NSX-crew uit Belgie, long time no see ! Ik heb Dimers bericht over jullie plannen voor een toertocht even onder de aandacht gebracht hier en er was veel interesse .... tot ik de datum vernoemde. Vele NSX-en staan al in hun winterstalling, de mijne zal in Hilversum bij Gerrit zijn voor enkele touch-ups. Zonde gewoon, want als je de foto's van de omgeving bekijkt, lijkt me prachtig om daar een keertje naartoe te rijden !!! Moest dit nou in het voorjaar kunnen gebeuren .... Groetjes, moeten echt nog es een keertje samen wat in elkaar boksen volgend jaar
Er is heel erg veel interesse voor een NSX & Type-R Tour in de lente/zomer. Laten we tegen die tijd sowieso contact houden.
Dit weekend wordt zo te zien nat. Reden genoeg voor mij om niet te komen met de DC2. Mochten er nog mensen zijn die het door willen laten gaan kunnen het hier verder afspreken.