NSX op LPG
-
Ik ben belg en vind dit ook zonde
Het is dus niet algemeen voor ons belgen om lpg op zo'n auto's te plaatsen... :wink:
En dit mag dan inderdaad weer wel voor de keuring... dat is dan weer Belgische logica, maar waag het niet om betere remmen te monteren... :roll:
Ik hou het toch lekker op super 98 :!:

En dit mag dan inderdaad weer wel voor de keuring... dat is dan weer Belgische logica, maar waag het niet om betere remmen te monteren... :roll:
Ik hou het toch lekker op super 98 :!:
Je kunt het ook omdraaien. Als de betere brandstof was erkend en geaccepteerd was nu de vraag gesteld één NSX op benzine???
Ik ben van mening dat LPG een betere brandstof is dan benzine.
Hogere Octaangetal, minder mileubelastend etc.. en de auto/motor moet er op ontworpen zijn (één tank aangepast compressie, intake, & Motormanagement etc..)
Maar ja het best product of oplossing "wint" niet altijd
Ik ben van mening dat LPG een betere brandstof is dan benzine.
Hogere Octaangetal, minder mileubelastend etc.. en de auto/motor moet er op ontworpen zijn (één tank aangepast compressie, intake, & Motormanagement etc..)
Maar ja het best product of oplossing "wint" niet altijd

NSX op LPG
Werd geplaatst toen kilometerteller op 120K stond, ondertussen met zelfde blok al bijna 300K gelopen .... zonder hoegenaamd vermogenverlies of extra slijtage, enkel een beetje lagere topsnelheid. Maar ondertussen wel aan revisie of vervanging toe vrees ik .... :roll:
Maar deze eigenaar gebruikt de NSX wel als daily .... heeft een hoop gespaard door deze ingreep.
Ben zelf eerder voorstander van een andere auto als daily te gebruiken en de NSX te houden zoals ie bedoeld is :lol:
Maar deze eigenaar gebruikt de NSX wel als daily .... heeft een hoop gespaard door deze ingreep.
Ben zelf eerder voorstander van een andere auto als daily te gebruiken en de NSX te houden zoals ie bedoeld is :lol: