Andere hobbies ......

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
genesis

Post by genesis »

Audiofiele stereo set
modelbouw auto's (electrisch & brandstof)
Motorfiets(en)
Thuisbioscoop
Horloges
Backpacken/.survivelen
Heel veel reizen (verre bestemmingen)
Duiken tropische oorden (resque diver)
auto's (bij voorkeur 'Sleepers')
hele mooie Schotse Malt whisky's
Veel geld verdienen
'slechts' 150 dagen per jaar werken (en dus 200 dagen per jaar voor hobby's :mrgreen: )

Genesis
chris

Post by chris »

mr. X wrote:Wat een geil ding :D

Vriendinnetje van me speelt ook best hoog bij Que vive, Dames 1 als ik me niet vergis, als keepster!

joh daar was ik vorige week nog! met 5-1 winst naar huis gegaan, tegen h3 als ik me niet vergis..
mr. X

Post by mr. X »

Ja zoiets dacht ik. Ze moesten een heel eind weg toch? Dacht me dat te kunnen herinneren. Ze heeft het erg druk met school en hockey waardoor ik haar helaas niet zo vaak spreek als ik zou willen maar beschouw haar als een erg goede vriendin, desondanks weet ik het niet zeker :razz:.
chris

Post by chris »

mr. X wrote:Ja zoiets dacht ik. Ze moesten een heel eind weg toch? Dacht me dat te kunnen herinneren. Ze heeft het erg druk met school en hockey waardoor ik haar helaas niet zo vaak spreek als ik zou willen maar beschouw haar als een erg goede vriendin, desondanks weet ik het niet zeker :razz:.

ik heb vroeger bij noordwijk nog tweede klasse gespeeld, maar trek het tegenwoordig echt niet meer om 2/3 keer per week te trainen.. is wel echt een keuze als je daarvoor gaat, ik zou het niet meer op kunnen brengen! ben ik iets te lui voor vrees ik.. speel nu 3e klasse, net wat relaxter en wat minder druk op de prestaties, best chill
mr. X

Post by mr. X »

Dat kan ik helemaal geloven. Ze is echt bizar veel aan het trainen.
Waarschijnlijk ken je haar dan wel? Klein wereldje toch.
Zou graag willen dat ik een paar jaar geleden was begonnen met hockey. Spreekt me wel aan maargoed om nu de longen uit mn lijf te rennen heb ik ook niet vreselijk veel zin in en wil er simpelweg de tijd niet voor maken.
chris

Post by chris »

mr. X wrote:Dat kan ik helemaal geloven. Ze is echt bizar veel aan het trainen.
Waarschijnlijk ken je haar dan wel? Klein wereldje toch.
Zou graag willen dat ik een paar jaar geleden was begonnen met hockey. Spreekt me wel aan maargoed om nu de longen uit mn lijf te rennen heb ik ook niet vreselijk veel zin in en wil er simpelweg de tijd niet voor maken.

moet je gaan keepen... dan hoef je niet zo heel veel te rennen :wink: alleen snelle reflexen nodig, incasseringsvermogen en niet bang zijn voor de bal..
mr. X

Post by mr. X »

Keepen is ook het enige wat me aan spreekt en daar ben ik over het algemeen ook wel goed in. Reflexen en oog-hand coördinatie zit wel in orde. Bang zijn voor de [s]bal[/s] puck is een ander verhaal :lol:. Verrekt klein ding doet aardig pijn. Heb ooit zo'n ding best hard op mijn knie gekregen. Ik hield de stick verkeerd waardoor hij omhoog schoot, mijn knie raakte en door ging naar mn gezicht. Dat doet je de volgende keer wel even twijfelen.

Vroeger deed mijn vader aan handbal. Hij zei altijd: De eerste keer mik je zo gericht mogelijk op de keeper en zorg je hem dat je hem gigantisch pijn doet (want hij kon bizar hard gooien blijkbaar). De tweede keer aarzelde hij dan altijd enigszins of durfde er simpel weg niet meer voor te gaan staan. Dan is het een open goal en makkelijk scoren :wink:.
chris

Post by chris »

mr. X wrote:Keepen is ook het enige wat me aan spreekt en daar ben ik over het algemeen ook wel goed in. Reflexen en oog-hand coördinatie zit wel in orde. Bang zijn voor de [s]bal[/s] puck is een ander verhaal :lol:. Verrekt klein ding doet aardig pijn. Heb ooit zo'n ding best hard op mijn knie gekregen. Ik hield de stick verkeerd waardoor hij omhoog schoot, mijn knie raakte en door ging naar mn gezicht. Dat doet je de volgende keer wel even twijfelen.

Vroeger deed mijn vader aan handbal. Hij zei altijd: De eerste keer mik je zo gericht mogelijk op de keeper en zorg je hem dat je hem gigantisch pijn doet (want hij kon bizar hard gooien blijkbaar). De tweede keer aarzelde hij dan altijd enigszins of durfde er simpel weg niet meer voor te gaan staan. Dan is het een open goal en makkelijk scoren :wink:.

daarom maak ik er een gewoonte van de eerste doorgebroken speler neer te maaien met een blocksliding, dan denken ze daarna wel twee keer na als je weer op ze af komt rennen :lol:
vtec vince

Post by vtec vince »

genesis wrote:Audiofiele stereo set
modelbouw auto's (electrisch & brandstof)
Motorfiets(en)
Thuisbioscoop
Horloges
Backpacken/.survivelen
Heel veel reizen (verre bestemmingen)
Duiken tropische oorden (resque diver)
auto's (bij voorkeur 'Sleepers')
hele mooie Schotse Malt whisky's
Veel geld verdienen
'slechts' 150 dagen per jaar werken (en dus 200 dagen per jaar voor hobby's :mrgreen: )

Genesis

klinkt goed zeg...wat voor werk doe je? :D
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
Dimer

Post by Dimer »

mr. X wrote:Wat een geil ding :D

Vriendinnetje van me speelt ook best hoog bij Que vive, Dames 1 als ik me niet vergis, als keepster!

Qui Vive??? Haha! Dat is m'n oude club! Daar heb ik ook altijd op doel gestaan in de C1, B1 en A1 en toen moest ik stoppen van m'n ouders omdat ik vijf keer per week aan het hockeyen was en ik niet zo goed ging op school...

Misschien ken ik haar dan wel :D
Dimer

Post by Dimer »

chris wrote:
mr. X wrote:Keepen is ook het enige wat me aan spreekt en daar ben ik over het algemeen ook wel goed in. Reflexen en oog-hand coördinatie zit wel in orde. Bang zijn voor de [s]bal[/s] puck is een ander verhaal :lol:. Verrekt klein ding doet aardig pijn. Heb ooit zo'n ding best hard op mijn knie gekregen. Ik hield de stick verkeerd waardoor hij omhoog schoot, mijn knie raakte en door ging naar mn gezicht. Dat doet je de volgende keer wel even twijfelen.

daarom maak ik er een gewoonte van de eerste doorgebroken speler neer te maaien met een blocksliding, dan denken ze daarna wel twee keer na als je weer op ze af komt rennen :lol:

Goede tactiek, die gebruikte ik ook altijd :D Vooral als we tegen Hurley moesten.... stelletje Mof&*#&@'s.... :lol:
genesis

Post by genesis »

vtec vince wrote:

ik zit in de 'olie'. :wink:

Genesis
Jo&

Post by Jo& »

genesis wrote:
vtec vince wrote:

Genesis

Offshore?
Of slappe was :lol:
RedSun

Post by RedSun »

zonnebloem?
Nana korobi ya oki
Delta_lima

Post by Delta_lima »

owja nog wat vergeten :D

sinds vorig jaar motorrijden op een kawa ninja,

en ik heb vroeger van mn 12de tot mn 17de handboogschieten beoefend, nog NL kampioen geweest in mn klasse :D

Mooie sport helaas geen tijd meer voor, en ik moest ook stoppen van mn ouders door teveel trainen en teweinig tijd voor school...
vtec vince

Post by vtec vince »

genesis wrote:
vtec vince wrote:

Genesis

Ik zit meestal onder de olie :razz:
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
mr. X

Post by mr. X »

Okeeeeee

:roll:

Hou jij maar lekker voor je wat je doet :lol:
Benjdmin

Post by Benjdmin »

vtec vince wrote:Ik zit meestal onder de olie :razz:

Sounds kinda kinky...
mr. X

Post by mr. X »

If he was a girl it would have been kinky in a good kinda way but now it's just plain wrong :lol:
Benjdmin

Post by Benjdmin »

Im a bit of an Otaku for Macross, anybody?
Locked