Boikel. Spa Francorchamps
boikel wrote:Robin en Eveline, super dat jullie zijn komen kijken, we vonden het erg gezellig. (en leerzaam)![]()
Alsjeblieft... :wink:
Ik hoop dat ik wat zinnigs heb kunnen melden...
boikel wrote:mijn voorste remschijven krom, koppeling slipt bij terugschakelen (lekker, 1 jaar oud) en de achterkant van mijn auto wil wel erg graag gaan glijden, daar moet ik ook nog een oplossing voor zoeken.
Je kromme schijven komt niet van het remmen...
Althans... zoals je remde toen ik ernaast zat, was je nog niet aan het remmen.. :wink:
Dat je koppeling het aan het begeven is, denk ik dat dat komt doordat wat ik je zei...
En dat je achterkant glijdt, zul je op kunnen lossen door ook wat ik zei.
(Hoewel ik eigenlijk nooit zoveel last heb dat mijn achterkant ervandoor wil gaan) :!:
Jo& wrote:Carbon motorkap (of gewicht achterin maar dat wil je natuurlijk niet).
Bandenspanning correct? Of misschien andere banden nodig (type of breder).
Nee, dat heeft ie voorlopig nog niet nodig... (mijn inziens compleet overbodig op dit moment)
boikel wrote:En misschien moet de chauffeur eens leren om betere lijnen te rijden en niet zo wild terug te schakelen voor een bocht, dat geeft misschien wat meer rust in de auto. :roll:
Daar weet je mijn antwoord waarschijnlijk wel op :lol:
Blij om te lezen dat het verder goed is gegaan nadat wij weg gingen.
Wilde je al een bericht sturen...
Belangrijkste voor iedereen die op het circuit gaat rijden...
Laat je niet gek maken door anderen op de baan.
- Gaskleppie
Dat mijn schijven krom zijn komt misschien niet door de dag zelf, maar het viel me nu pas echt op. Kon trouwens niet harder remmen toen je naast me zat, was iedere keer tegen ABS aan. Op straat met regen kan ik veel harder remmen, het asfalt van Spa is een stuk gladder.
Dat is iets waar ik echt aan moet werken, zit soms meer in mijn spiegels te kijken dan vooruit en dat komt het ideale lijn rijden niet echt ten goede.
Nog goed kunnen slapen trouwens of heb je er nog over gedroomd. :roll:
27 en 28 maart is het weer op Spa van BookaTrack. Lijkt me leuk als er dan een iets grotere opkomst is van Type-R's
Belangrijkste voor iedereen die op het circuit gaat rijden...
Laat je niet gek maken door anderen op de baan.
Dat is iets waar ik echt aan moet werken, zit soms meer in mijn spiegels te kijken dan vooruit en dat komt het ideale lijn rijden niet echt ten goede.
Nog goed kunnen slapen trouwens of heb je er nog over gedroomd. :roll:
27 en 28 maart is het weer op Spa van BookaTrack. Lijkt me leuk als er dan een iets grotere opkomst is van Type-R's
Vorige week is eindelijk een start gemaakt met de bouw van mijn nieuwe garage. Eerst deed de welstandcommisie moeilijk, daarna de buren en uiteindelijk zat het weer ook niet mee. Maar nu, na een jaar plannen zijn ze eindelijk begonnen.
De garage wordt 50 m2 met een nokhoogte van 4.5m (voor de brug
). Plek zat dus om een beetje te hobbieen.
Foto's
De plek waar de garage moet komen.
4 uur later.
Even 10 kuub beton storten, met de kruiwagen. :shock:
Dit weekend heb ik de muren geisoleerd zodat ik er 's winters ook warmpjes bij zit. Straks komt er een hijskraan om het dak te plaatsen.
De mannen zijn er maar druk mee. Echt, ik hou van hard werken, kan er uren naar kijken.

De garage wordt 50 m2 met een nokhoogte van 4.5m (voor de brug

Foto's
De plek waar de garage moet komen.

4 uur later.

Even 10 kuub beton storten, met de kruiwagen. :shock:

Dit weekend heb ik de muren geisoleerd zodat ik er 's winters ook warmpjes bij zit. Straks komt er een hijskraan om het dak te plaatsen.
De mannen zijn er maar druk mee. Echt, ik hou van hard werken, kan er uren naar kijken.

- vtec vince
Dimer wrote:Komen we gezellig met het hele forum schnaps drinken en klussen![]()
Je bent meer dan welkom, als jij de moeite wilt nemen om van Amstelveen naar Breskens te rijden om te klussen. Zorg ik voor de Schnaps.

Nu is het misschien een overkill aan hout, maar als ik klaar ben met schilderen ziet het er vast beter uit.
Ben nu nog een beetje aan het denken wat ik met de vloer wil, dit zijn een beetje de ideeen.
Een epoxy vloer, super sterk en slijtvast, ziet er wel (erg) industrieel uit.

Of plavuizen, straalt een hoop klasse uit, misschien wel iets te veel? En hoe ziet het er uit als ik er eens een hamer op laat vallen. Moeilijk schoon te houden? glad?

Meningen en ideeen zijn welkom.

- vtec vince