Aftermarket remmerij Integra

Hier staan alle technische onderwerpen van het oude forum.

Deze moeten nog worden verdeeld in de nieuwe sub-categorien
Moonrock240

Post by Moonrock240 »

Enkele maanden terug was ik op bezoek bij J's Racing in Japan. Toen ik met een van de monteurs aan het praten was over 'remmen' zei hij dat de koelslangen naar de remmen voor een temperatuursverlaging van ongeveer 100°C zorgen.

Met goeie blokken, verse olie en koelslangen kan je alvast proberen...

Let er op dat als je je laatste ronde rijdt, dat je de remmen zo veel mogelijk laat afkoelen met de rijwind, gewoon rustig rijden en zo weinig mogelijk remmen. Ook heel belangrijk is dat je nooit je rempedaal ingedrukt houdt als je met hete remschijven in de pitlane staat!

Succes alvast!
Dimer

Post by Dimer »

Moonrock240 wrote:Enkele maanden terug was ik op bezoek bij J's Racing in Japan. Toen ik met een van de monteurs aan het praten was over 'remmen' zei hij dat de koelslangen naar de remmen voor een temperatuursverlaging van ongeveer 100°C zorgen.

Met goeie blokken, verse olie en koelslangen kan je alvast proberen...

Let er op dat als je je laatste ronde rijdt, dat je de remmen zo veel mogelijk laat afkoelen met de rijwind, gewoon rustig rijden en zo weinig mogelijk remmen. Ook heel belangrijk is dat je nooit je rempedaal ingedrukt houdt als je met hete remschijven in de pitlane staat!

Succes alvast!

Ten eerste: MAZZELPIK!!

Ten tweede, ook NOOIT na het circuit de handrem erop zetten!!!!! Zet 'm gewoon in de versnelling, dan gaat ie ook nergens heen.
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Zo! Dat zijn de betere reisjes!
idd, mazzelpik!
Locked