het moet toch niet gekker worden in dit land... ?
de website is vandaag in de lucht gegaan dus toegestaan zal het wel worden.
alleen de morale kant ervan. dat er mensen zijn die dit verzinnen en daar dan ook nog gewoon een 'vereniging/partij' voor oprichten.
stel je is voor, je staat in de supermarkt en krijgt de vraag:
"wat doet jou man voor werk tegenwoordig?" antwoord: "hij verschaft de nodige informatie over hoe een bepaald individu op de meest gepaste wijze een einde aan zijn leven kan maken..."
laten we een Quiz doen... verzin de sterkste slogan voor deze organisatie. ik trap af:
"doe-het-zelf....moord"
EDIT: kan aan mij liggen, maar verschaf je op deze wijze ook niet de nodige informatie aan individuén die niet zozeer hun eigen leven willen beëindigen, maar dat van een ander... iemands partner in een slecht huwelijk?
alleen de morale kant ervan. dat er mensen zijn die dit verzinnen en daar dan ook nog gewoon een 'vereniging/partij' voor oprichten.
stel je is voor, je staat in de supermarkt en krijgt de vraag:
"wat doet jou man voor werk tegenwoordig?" antwoord: "hij verschaft de nodige informatie over hoe een bepaald individu op de meest gepaste wijze een einde aan zijn leven kan maken..."
laten we een Quiz doen... verzin de sterkste slogan voor deze organisatie. ik trap af:
"doe-het-zelf....moord"
EDIT: kan aan mij liggen, maar verschaf je op deze wijze ook niet de nodige informatie aan individuén die niet zozeer hun eigen leven willen beëindigen, maar dat van een ander... iemands partner in een slecht huwelijk?
..
Jo& wrote:Tsja vrijheid van menings uiting.
Moeilijke discussie... over of wel of niet toe te staan.
Lekker doen alsof het normaal is..
Straks is het hoe te moorden met zo min mogelijk schade.
Autobom met zo min mogelijk schade aan de omgeving.
Ja toch vrijheid van meeningsuiting toch!?
Nee somige dingen moeten een Taboe blijven.
RedSun wrote:In verband met onze zeer succesvolle en uiterst effectieve site zijn wij dringend op zoek naar nieuwe leden.

In Zwitserland is zelfdoding en hulp bij zelfdoding niet verboden. Er is dan ook een bedrijf die je daarmee helpt. Het schijnt nogal een lucratieve business te zijn. In Zwitserland beginnen ze de zelfmoordtoeristen nu wel irritant te vinden. Waarschijnlijk gaan ze de wet veranderen.. Maar er komen jaarlijks heeel erg veel mensen naar Zwitserland om er een einde aan te maken. Vaak ook gezonde mensen.. heel erg bizar..
:lol:
Strijden in het harnas, sterven in het harnas.
Als ik ga wil ik overdwars met 200 km/h tegen een boom vliegen en het liefst eigenlijk in een F1 auto, op top door je remmen heen trappen en in de banden vliegen is ook wel mooi
Zeker niet met behulp van een pillen cocktail.
Vooralsnog blijf ik liever nog even rondhangen maar dat heb je niet altijd zelf in de hand.
Strijden in het harnas, sterven in het harnas.
Als ik ga wil ik overdwars met 200 km/h tegen een boom vliegen en het liefst eigenlijk in een F1 auto, op top door je remmen heen trappen en in de banden vliegen is ook wel mooi

Zeker niet met behulp van een pillen cocktail.
Vooralsnog blijf ik liever nog even rondhangen maar dat heb je niet altijd zelf in de hand.