Andere hobbies ......

Voor als je iets te vragen of te melden hebt! (General questions & chat).
Locked
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

30+..bijna 40....39 om precies te zijn. :razz:
vtec vince

Post by vtec vince »

Mijn 2e grote hobby na de auto is ook karper vissen!
37,5 pond is de zwaarste die ik tot nu toe gevangen heb.
maar...hij hoeft niet zwaar te zijn om een lekker gevecht met de vis aan te gaan ;-)
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

haha leuk dat ik niet de enige ben hier..
Inderdaad vtec vince..de groten zijn vaak lobberig en vechten als een zwaargewicht.. :wink:
Maus_aka_papachico

Post by Maus_aka_papachico »

berryb0nzo wrote:30+..bijna 40....39 om precies te zijn. :razz:

:o ops: Tja het is ff geleden.. :roll:

Hebben één van jullie ooit in het mekka van de karpervisserij mogen vissen. In Frankrijk en met name op Cassien. Dat was the place to be 10,15 jaar geleden.. :D
berryb0nzo

Post by berryb0nzo »

ik ''nog'' niet,maar ooit zal ik daar komen ;-)
Thats the place 2 be..
Maar tegenwoordig hoef je niet meer naar france voor de zwaargewichten.
zware vissen van je hier in NL net zo goed alleen zijn ze daar wat anders gebouwd als hier..
Maar ooit zal ik daar ook zijn,,ben daar ook wel eens benieuwd naar..zijn er nog meer vissers daar geweest?
chris

Post by chris »

donkeykong wrote:Ook een aparte hobbie van me!! alleen was dit een demo voor ons nieuwe sportcentrum en was dit natuurlijk voor de lol he, dus heel licht :)

Image

Mijn vriendin is ook een grote hobbie en we hebben nog een hond genaamd HONDA :)

Ik moet zeggen type-r club begint ook al een hobby te vinden, internet surfen ook leuk!!

ghe dude volgens mij ken ik jou haha! ik trainde vroeger veel bij het usc op de boelelaan.. heb ik de goeie voor me? was je daar een van de instructeurs?
Dimer

Post by Dimer »

chris wrote:
donkeykong wrote:Ook een aparte hobbie van me!! alleen was dit een demo voor ons nieuwe sportcentrum en was dit natuurlijk voor de lol he, dus heel licht :)

Image

Mijn vriendin is ook een grote hobbie en we hebben nog een hond genaamd HONDA :)

Ik moet zeggen type-r club begint ook al een hobby te vinden, internet surfen ook leuk!!

ghe dude volgens mij ken ik jou haha! ik trainde vroeger veel bij het usc op de boelelaan.. heb ik de goeie voor me? was je daar een van de instructeurs?
de boelelaan... Daar heb ik de s2k van m'n moeder gecrasht...
HONDA

Post by HONDA »

Karpervissen doe ik zeer actief sinds mijn 11e en dat is helaas al vele jaren geleden. Vroeger vanuit de tent en de laatste jaren vanuit de boot op groot water.

20kg
Image
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
Delta_lima

Post by Delta_lima »

Karpervissen! :D Mooi, deed ik vroeger ook!

Tegenwoordig fitness, motorrijden, vrouwen, stappen/feestjes en Honda natuurlijk ;)
donkeykong

Post by donkeykong »

chris wrote:

Image

yep zeker Chris Ik werk er nog steeds :) zoals je ziet krijgen we een nieuw gebouw, de Boelelaan gaat weg en we krijgen een Zeer groot sportcentrum bij het Science park.

enne waarom train je niet meer??? zelfs na je studie kan je goedkoop sporten he :)

@ Dimer, dat is klote word vaak te hard gereden daar, ook veel controle!!
Ik heb ooit een gecrashte s2000 gezien bij de wibautstraat onder het viaduct, total loss

Oh ja ik drum ook nog, komt allemaal door Rockband dan ga je toch het echte spelen :)
mijn vriedin heeft een elek gitaa
chris

Post by chris »

ik train er nog wel.. heeel soms, net een paar jaar bij andere sportschool gezeten en nu volle bak aan mn scriptie bezig op de vu..

denk dat ik er een deze dagen wel weer ben, misschien herken je me nog..heb je aardig vaak gesproken daar.. lange gast, blond haar en trainde vroeger echt 4/5 dagen per week..

maar met al die studenten daar kan ik me voorstellen dat je dat niet meer weet haha!
donkeykong

Post by donkeykong »

jawel hoor, als ik je vaak heb gesproken dan weet ik wel wie je bent als ik je zie....ik kan natuurlijk niet alle namen onthouden....
ik werk vrijdag de hele dag altijd op de boelelaan....dus misschien komen we elkaar daar wel tegen, de dc5 staat er ook op vrijdag :)

wil je ook gewichtheffen proberen ??? foed om fit te worden
chris

Post by chris »

ik deed altijd alleen al aan gewichten...veel bankdrukken en al die onzin :lol: laatste tijd alleen wat rustiger aan door sportblessures en algehele luiheid.. Ik zal as vrijdag niet kunnen maar de week daarna kom ik zeker even gedag zeggen.. wil die dc5 ook wel eens in t echt zien! 8)
Gaskleppie

Post by Gaskleppie »

Een oude hobbie die ik jaren niet gedaan heb, maar toevallig afgelopen zonder weer even heb mogen uitoefenen is zeilen met oude platbedems en in het bijzonder een "westlander"

Zo iets als deze: http://picasaweb.google.com/lh/photo/bi ... directlink

Ooit heb ik ook mn eigen schuit helemaal gerestaureerd. 30m2 staal in de bodem gelast en de hele tuigage en zeilplan opgezet. En dan wedstrijden varen met die schuit ala het skutje silen. En dan mag zo'n schuit een paar ton wegen, 70m2 zeil helpt aardig en menig ander schipper heeft zich al verbaast hoe hard die lange schuiten kunnen lopen.

http://www.youtube.com/watch?v=Ugsrz1LOlnI

Heel wat anders dus maar met het zelfde idee: Als het maar zo hard mogenlijk gaat!
vtec vince

Post by vtec vince »

Maus_aka_papachico wrote:
berryb0nzo wrote:30+..bijna 40....39 om precies te zijn. :razz:

:o ops: Tja het is ff geleden.. :roll:

Hebben één van jullie ooit in het mekka van de karpervisserij mogen vissen. In Frankrijk en met name op Cassien. Dat was the place to be 10,15 jaar geleden.. :D

Er zitten gruwelijk grote dikke karpers op dat meer...maar erg lastig om ze te vangen.
Je moet echt geluk hebben dat ze op je stekkie komen.
Maar als je ze daar hebt zitten is het mega feest :D
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
donkeykong

Post by donkeykong »

dat is weel een hele grote boot, wel cool zeilen
Benjdmin

Post by Benjdmin »

I poop a lot, does that count?
JDMTEG

Post by JDMTEG »

Benjdmin wrote:I poop a lot, does that count?

definitely... :lol: do it all the time.
vtecmoon

Post by vtecmoon »

Benjdmin wrote:I poop a lot, does that count?

Doing it alot doesnt mean you like it as a hobby, unlike having sex..wuahhaa :-)
Dimer

Post by Dimer »

donkeykong wrote:jawel hoor, als ik je vaak heb gesproken dan weet ik wel wie je bent als ik je zie....ik kan natuurlijk niet alle namen onthouden....
ik werk vrijdag de hele dag altijd op de boelelaan....dus misschien komen we elkaar daar wel tegen, de dc5 staat er ook op vrijdag :)

wil je ook gewichtheffen proberen ??? foed om fit te worden

Cool, misschien kom ik vrijdag wel even buurten :)
Locked