Andere hobbies ......
-
- vtec vince
-
-
-
ik ''nog'' niet,maar ooit zal ik daar komen ;-)
Thats the place 2 be..
Maar tegenwoordig hoef je niet meer naar france voor de zwaargewichten.
zware vissen van je hier in NL net zo goed alleen zijn ze daar wat anders gebouwd als hier..
Maar ooit zal ik daar ook zijn,,ben daar ook wel eens benieuwd naar..zijn er nog meer vissers daar geweest?
Thats the place 2 be..
Maar tegenwoordig hoef je niet meer naar france voor de zwaargewichten.
zware vissen van je hier in NL net zo goed alleen zijn ze daar wat anders gebouwd als hier..
Maar ooit zal ik daar ook zijn,,ben daar ook wel eens benieuwd naar..zijn er nog meer vissers daar geweest?
donkeykong wrote:Ook een aparte hobbie van me!! alleen was dit een demo voor ons nieuwe sportcentrum en was dit natuurlijk voor de lol he, dus heel licht
Mijn vriendin is ook een grote hobbie en we hebben nog een hond genaamd HONDA
Ik moet zeggen type-r club begint ook al een hobby te vinden, internet surfen ook leuk!!
ghe dude volgens mij ken ik jou haha! ik trainde vroeger veel bij het usc op de boelelaan.. heb ik de goeie voor me? was je daar een van de instructeurs?
de boelelaan... Daar heb ik de s2k van m'n moeder gecrasht...chris wrote:donkeykong wrote:Ook een aparte hobbie van me!! alleen was dit een demo voor ons nieuwe sportcentrum en was dit natuurlijk voor de lol he, dus heel licht
Ik moet zeggen type-r club begint ook al een hobby te vinden, internet surfen ook leuk!!
ghe dude volgens mij ken ik jou haha! ik trainde vroeger veel bij het usc op de boelelaan.. heb ik de goeie voor me? was je daar een van de instructeurs?
Karpervissen doe ik zeer actief sinds mijn 11e en dat is helaas al vele jaren geleden. Vroeger vanuit de tent en de laatste jaren vanuit de boot op groot water.
20kg

20kg

Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
-
-
chris wrote:donkeykong wrote:Ook een aparte hobbie van me!! alleen was dit een demo voor ons nieuwe sportcentrum en was dit natuurlijk voor de lol he, dus heel licht
yep zeker Chris Ik werk er nog steeds

enne waarom train je niet meer??? zelfs na je studie kan je goedkoop sporten he

@ Dimer, dat is klote word vaak te hard gereden daar, ook veel controle!!
Ik heb ooit een gecrashte s2000 gezien bij de wibautstraat onder het viaduct, total loss
Oh ja ik drum ook nog, komt allemaal door Rockband dan ga je toch het echte spelen

mijn vriedin heeft een elek gitaa
ik train er nog wel.. heeel soms, net een paar jaar bij andere sportschool gezeten en nu volle bak aan mn scriptie bezig op de vu..
denk dat ik er een deze dagen wel weer ben, misschien herken je me nog..heb je aardig vaak gesproken daar.. lange gast, blond haar en trainde vroeger echt 4/5 dagen per week..
maar met al die studenten daar kan ik me voorstellen dat je dat niet meer weet haha!
denk dat ik er een deze dagen wel weer ben, misschien herken je me nog..heb je aardig vaak gesproken daar.. lange gast, blond haar en trainde vroeger echt 4/5 dagen per week..
maar met al die studenten daar kan ik me voorstellen dat je dat niet meer weet haha!
-
jawel hoor, als ik je vaak heb gesproken dan weet ik wel wie je bent als ik je zie....ik kan natuurlijk niet alle namen onthouden....
ik werk vrijdag de hele dag altijd op de boelelaan....dus misschien komen we elkaar daar wel tegen, de dc5 staat er ook op vrijdag
wil je ook gewichtheffen proberen ??? foed om fit te worden
ik werk vrijdag de hele dag altijd op de boelelaan....dus misschien komen we elkaar daar wel tegen, de dc5 staat er ook op vrijdag

- Gaskleppie
Een oude hobbie die ik jaren niet gedaan heb, maar toevallig afgelopen zonder weer even heb mogen uitoefenen is zeilen met oude platbedems en in het bijzonder een "westlander"
Zo iets als deze: http://picasaweb.google.com/lh/photo/bi ... directlink
Ooit heb ik ook mn eigen schuit helemaal gerestaureerd. 30m2 staal in de bodem gelast en de hele tuigage en zeilplan opgezet. En dan wedstrijden varen met die schuit ala het skutje silen. En dan mag zo'n schuit een paar ton wegen, 70m2 zeil helpt aardig en menig ander schipper heeft zich al verbaast hoe hard die lange schuiten kunnen lopen.
http://www.youtube.com/watch?v=Ugsrz1LOlnI
Heel wat anders dus maar met het zelfde idee: Als het maar zo hard mogenlijk gaat!
Zo iets als deze: http://picasaweb.google.com/lh/photo/bi ... directlink
Ooit heb ik ook mn eigen schuit helemaal gerestaureerd. 30m2 staal in de bodem gelast en de hele tuigage en zeilplan opgezet. En dan wedstrijden varen met die schuit ala het skutje silen. En dan mag zo'n schuit een paar ton wegen, 70m2 zeil helpt aardig en menig ander schipper heeft zich al verbaast hoe hard die lange schuiten kunnen lopen.
http://www.youtube.com/watch?v=Ugsrz1LOlnI
Heel wat anders dus maar met het zelfde idee: Als het maar zo hard mogenlijk gaat!
- vtec vince
Maus_aka_papachico wrote:berryb0nzo wrote:30+..bijna 40....39 om precies te zijn. :razz:
ops: Tja het is ff geleden.. :roll:
Hebben één van jullie ooit in het mekka van de karpervisserij mogen vissen. In Frankrijk en met name op Cassien. Dat was the place to be 10,15 jaar geleden..![]()
Er zitten gruwelijk grote dikke karpers op dat meer...maar erg lastig om ze te vangen.
Je moet echt geluk hebben dat ze op je stekkie komen.
Maar als je ze daar hebt zitten is het mega feest

Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten verleend worden
-
donkeykong wrote:jawel hoor, als ik je vaak heb gesproken dan weet ik wel wie je bent als ik je zie....ik kan natuurlijk niet alle namen onthouden....
Cool, misschien kom ik vrijdag wel even buurten