Forza 3: Honda Type-R Trophy (eerste race 8 november)
-
donkeykong wrote:ben toch gebanned vandaag ofzo, nu maar ff toch eentje halen
alleen vandaag:
http://dailymania.mediamarkt.nl/
ATR 13/50
slydawg wrote:chris wrote:ik heb nu eindelijk dat NAT probleem opgelost.. doe binnenkort ook wel ff een race mee 8)
Hoe heb je dat gefixed?
ik moest in mn routerprogramma eerst de xbox van een statisch ip-adres voorzien en daarna de poorten 53, 80, 88 en 3074 openzetten (tenminste, ik geloof dat dat ze waren)
toen werkte het prima, al had ik maar met 1 persoon in mn lijst een conflict. Je moet gewoon eerst de netwerk check bij network settings op je xdoos doen, dan zie je of je dat NAT probleem hebt
chris wrote:slydawg wrote:chris wrote:ik heb nu eindelijk dat NAT probleem opgelost.. doe binnenkort ook wel ff een race mee 8)
Hoe heb je dat gefixed?
ik moest in mn routerprogramma eerst de xbox van een statisch ip-adres voorzien en daarna de poorten 53, 80, 88 en 3074 openzetten (tenminste, ik geloof dat dat ze waren)
toen werkte het prima, al had ik maar met 1 persoon in mn lijst een conflict. Je moet gewoon eerst de netwerk check bij network settings op je xdoos doen, dan zie je of je dat NAT probleem hebt
Heb ik gedaan, de NAT check, en die is aanwezig.
Ik heb een poging gedaan om de poorten open te gooien maar lukte niet echt...kwam niet eens in me router, weet me inlog gegevens niet meer

slydawg wrote:chris wrote:slydawg wrote:chris wrote:ik heb nu eindelijk dat NAT probleem opgelost.. doe binnenkort ook wel ff een race mee 8)
Hoe heb je dat gefixed?
Ik heb een poging gedaan om de poorten open te gooien maar lukte niet echt...kwam niet eens in me router, weet me inlog gegevens niet meerops:
Router kan je handmatig resetten en kijk daarna op de sticker van je router voor de code.
-
MobileChicane wrote:donkeykong wrote:ben toch gebanned vandaag ofzo, nu maar ff toch eentje halen
alleen vandaag:
http://dailymania.mediamarkt.nl/
Ik heb nog een reserve zoals dimer zei

had hem vorig jaar gekocht omdat ik toen al bang was voor een ban door GOW2.
Maar ja nu moet ik nog ff een forza 3 regelen.........
slydawg wrote:chris wrote:slydawg wrote:chris wrote:ik heb nu eindelijk dat NAT probleem opgelost.. doe binnenkort ook wel ff een race mee 8)
Hoe heb je dat gefixed?
Ik heb een poging gedaan om de poorten open te gooien maar lukte niet echt...kwam niet eens in me router, weet me inlog gegevens niet meerops:
admin / admin?
of administrator en administrator?
Vaak kun je al die gegevens ook via google vinden, tenzij je ze zelf hebt gewijzigd.
slydawg wrote:Thanks voor de tips,
ga het later weer uit proberen.
je moet idd gewoon in de router zijn om die poorten open te mikken, dan is het zo gepiept..
voor iedereen die er moeite mee heeft, misschien hebben jullie wat aan www.portforward.com
-
-