NSX transformer 1:1
Een transformer transformeert ergens naar toe (bv robot/auto) maar wat is het doel nu van dit vraag ik me af? Want buiten dat er wat kappen open gaan zie ik weinig zinnigs.
Honda History: AP1 S2000 2005, DC2 Integra Type-R 1998, EP3 Civic Type-R 2002, EE8 CRX VTEC 1990, CL9 Honda Accord Type-S 2003, EG3 Civic Hatchback 1994, EJ2 Civic Coupe 1994, PC40 CBR 600RR 2007, PC40 CBR 600RR 2008, PC35 CBR 600F 2007
ITR897 wrote:Ik vraag me af wat de eigenaar van deze wagen eigenlijk wil bewijzen.
Dat je ook een prachtige, speciale auto aardig kan verpesten en het dus niet altijd een goedkoop koekblik op vier wielen hoeft te zijn wat wordt verminkt door de handen van een onkundige stuntelaar met het IQ van een lekke zeef?
Zo, dat is er weer uit

mr. X wrote:ITR897 wrote:Ik vraag me af wat de eigenaar van deze wagen eigenlijk wil bewijzen.
Dat je ook een prachtige, speciale auto aardig kan verpesten en het dus niet altijd een goedkoop koekblik op vier wielen hoeft te zijn wat wordt verminkt door de handen van een onkundige stuntelaar met het IQ van een lekke zeef?
Ja, dat denk ik ook.
mr. X wrote:ITR897 wrote:Ik vraag me af wat de eigenaar van deze wagen eigenlijk wil bewijzen.
Zo, dat is er weer uit![]()
:clap
Tsja ik moest ook aan een boot denken toen ik die achterkant zag.
Wat bezielt die man/vrouw...

Ik zie het al voor me.
>"Check me nieuwe auto en wat die allemaal kan!"
- "De kappen gaan open...?"
> "Ja vet he! Transformer man!"
-"..."