lakstift
Honda dealer verkoopt die. Waarom via internet?
Ik kan er misschien nog wel ff een voor je bestellen bij de Honda dealer en opsturen als je wilt.
Ik kan wel goed tippen :wink:
Tip: Puntje draaien aan keukenpapier en daarmee intippen. Vind ik fijn tenminste. Vind dat ding van de stift te grof.
Diepe putjes 1x doen, goed laten drogen, weer doen etc.
Ik kan er misschien nog wel ff een voor je bestellen bij de Honda dealer en opsturen als je wilt.
Tip: Puntje draaien aan keukenpapier en daarmee intippen. Vind ik fijn tenminste. Vind dat ding van de stift te grof.
-
Jo& wrote:Honda dealer verkoopt die. Waarom via internet?
dat zou mooi zijn, waarmee begint de kleurcode eigenlijk? heb in mn deur gekeken maar stonden maar rare letter reeksen.
hier in de buurt zit dealer van andel maar daar besteed ik geen cent meer na een zeer slechte ervaring. vandaar dus dat ik een aardig eindje zal moeten rijden voor een andere dealer.
-
dan kan je nog in waalwijk en breda terecht 8)fikske wrote:Jo& wrote:Honda dealer verkoopt die. Waarom via internet?
dat zou mooi zijn, waarmee begint de kleurcode eigenlijk? heb in mn deur gekeken maar stonden maar rare letter reeksen.
hier in de buurt zit dealer van andel maar daar besteed ik geen cent meer na een zeer slechte ervaring. vandaar dus dat ik een aardig eindje zal moeten rijden voor een andere dealer.
-
Delta_lima wrote:Ja voor zoiets kleins, zou ik gewoon die dealer binnenstappen hoor
fak it. Als je nu voor groot onderhoud of een schade / inruil / aankoop ging, en je had er geen vertrouwen in, kan ik me er iets bij voorstellen, maar voor een lakstift?
Ik begrijp het wel. Princiepe kwestie is princiepe kwestie.